::TQ kWn2::

Ahad, Januari 04, 2009

bUhsAn xSaNgGa!!!

salam...hye...
hmmm...arini nk mengarut ape lak yerk...rini agk bosan cz kene koje..adeh!!!mat nepal pn coti ari ahad...huh..coti ker????he3...dak2 da stat reg..so kelam klibut gak ar...kunun2 kol 10am-4pm jew...huh..sampai 6.30 br blk..arggghhhhhhhhhhhh....

rini ala n abe blk...cicik pn blk gak...makin sunyi ler...next wik lak shieda lak blk..adeh!!!bosannyer...cam nk nangeh rasenyer...makin sunyi ler idop aku...sunyi????hmmm...syahdunyer aku ble pk2 blk...smpi ble ek idop aku nih camni???harrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhh...nape aku de feel camni neh????aku takot nk face ari2 mendtg...aku takot sunyi???dlm kubor sok pn sorg2 gak,kn?...hmmmm....nape aku diuji camni???xbek melawan takdir,kn...tp...ya ALLAH..kuatkan ler semangat aku...<-----cete sedih nih aku cete kendian ler...rase cam xsggp lg nk tulih!!!

aku BUHSAN!!!!!!!sgt2....

Tiada ulasan: