::TQ kWn2::

Isnin, Januari 05, 2009

KePuAsAn DiRi


yehaaaaaaaaaa....finally,aku dpt gak ape yg aku nak...ngeeeeeeeeeeee....even xjd beli sepsg 4 my spesel day (is it spesel???) spesel 4 me la....hmmm...sadis plak...bdway...aku beli nih utk epikn diri aku sendiri...yep...sape lg nk epikn kite selain diri kte sndiri,rite???thanx duha n shieda cz sudi buang mase lyn akak korg neh....

aku rase cm nk luah byk sgt r kt cni..tp......xtau nk mule camne...hmmm...nnt lar aku karang2 ayat dulu...hu3...xceli aku da mule sonok ngn blog neh...hmmm...ptt ler epol ske sgt...rupe2nye leh ilang stress gak..hihik..

aku benci suasana camni...fine!!!die wat aku camni yer...hmmm...tuhan maha Adil...aku xnk doakan pape...tp...aku pcaye..kite akn dpt blk ape yg kite wat...so...pandai2 lar...dendam ker aku nih?????jauhkan ler aku dr sifat2 camni ya ALLAH...amin...

Tiada ulasan: