::TQ kWn2::

Rabu, Januari 28, 2009

----sOwi n tQ----

sALam...hye!!
tAjuk SoWi n tQ??haiH...bYk sGt SaLah yG da Aku WaT...???

-my FamILy-
AbaH,Mama,aLa n Abg,CiCik,AnDak,AdA n AdiK..sOwi If Ani Byk Wat SaLah Ngn u oL sEme..spEciALLy mAmA n AbaH...NgaH mTk SoWi Byk2 cz Wat Ma n AbaH SediH..nGah xMamPu Nk Bg Ma n AbAh KeSenAnGan N KeBaHagiAan..sOwi yerk..DoaKan KejAyaAn N keSejahTeraAn Ani yerk Seme..i Need Ur Sapot...n KAMU KAMULAH SYURGAKU...

kamu, kamu adalah surga yang ada
dalam hidupku dalam kenyataanku
kamu, aku adalah penghuni surga
ucapkan salam pada hidup dan mati


-my Ata-
Sowi byk2 ata...Maafkn Aku If xMampu Wat u Epi N x KotAkn JanJi Kite..AnDai Ini TakDir yg tELah TerTuliS utK kiTer Hope u MaMpu TerimA..Aku x MinTak sEme niH Jadi..
ape seKali pn yg tELah u LonTarkn utk sakitkan Ati Aku...aku Terima SeadAnya..sEme tUduHan tuh aku Trime jew..aKu taU,dLm Our ReLationsHip niH aku pN byK wAt SaLah..bYk Sgt..HmmmMMmmm...Tah Lar...daH 5 thN kiTe HarUngi McM2 DuGaaN..SuSah,SeNang,SediH,Epi...tuh Seme TiNggAL KeNaNgAn yG cukup iNdaH dLm iDop Aku...TQ n SoWi 4 eVeryThing...aTa, AMPUNI AKU..

Ampuni aku
Yang selalu mementingkan egoku
Maafkanlah aku
Tak pernah hargai ketulusanmu


-my KaKak-
kAk SaBriNa Sweety..tQvm eH..im ePi Wif u Sis..siYesLy i dPt Byk SeMangat Dr U..Byk KisAh2 yg u Share wat i Kuat n Yakin Utk Trus HarUngi IdoP..thanx Gak waT Kak ZaNa N Abg BoTaK..u OL Da BesT..i Akn Ke Sane lg eH...bWk i jLn2 lg tAw..KaKak, i SYg u Byk2..i Hope u Pn KuaT Gak..i TaU u Pn Byk PrOb..kaKak, KAU TERCIPTA UNTUKKU!!

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku


-My iLLa-
yUnk,u sgt2 beK..i luv U mucH..u SLaLu Ade utk i..hY ALLAH swt Mmpu MemBaLas jAsa2
U..sOwi gAK if i Byk sUsahKn u o bebaNkan U ngn pRob2 i Yg taH paPe niH..i DoaKan Yg TbeK utk u..Yunk, u KENANGAN YG TERINDAH dLm iDOp i..

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah


-my SOBaT-
boO..1sTly,sOwi Tau LateLy niH i Byk Wat U teRasing..i xde Niat nk waT u CaMtuH..i taU u xLeh TriMe Ape yg I cUbe WaT nih..n I pUn xTau Nape I cAmni..i xnAk u tBeBan Ngn PrOb I neH..cz I Tau u Pn Bz Ngn uR new LiFe..HmmmMMmm..Yes!!u Leh Ckp Ape Je yG u SkE..iTu HaK u..MmG bToL b4 nih I Leh Jew XcePt pE orG ckp..tP u..SmPi BLe KiTe Nk BiArkn Org BcKp SaL Kter???-----------tp,i Da NeKad..i TTp nGn KpuTusaN kiTer uTk JaGe Our ReLation Nih..i AkAn cUbe!!!bOo, u SAHABAT yg tBaik utk i..

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi


TUHAN,terima kasih kerana KAU kurniakn aku Insan2 yg Tbek DLM idOpku...TUHANku, DENGAN NAFASMU aku masih disini utk terus mengharungi dugaan hidup..KAU berilah aku peLuang utk Terus BeRtaubat pdMU..

Dan demi nafas yang telah kau hembuskan dalam kehidupanku
Ku berjanji.. ku akan menjadi yang terbaik
Menjalankan segala perintah-Mu.. menjauhi segala larangan-Mu
adalah sebaris doaku untuk-Mu
Izinkan ku ucap kata taubat
Sebelum Kau memanggilku
kembali pada-Mu.. menutup waktuku
Karna ku tahu.. hanyalah pada diri-Mu
Tempatku mengadu.. tempatku mengeluh
Di dalam doaku


--zizyzett--

Tiada ulasan: