::TQ kWn2::

Ahad, Januari 18, 2009

sY diTAG...sweeetttt sgt!!!

tag from epulupe pulup

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di bawah untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

epulupe a.k.a andak...adik sy yg sgt garang...wpun grg die tetap manis...almaklumlar si itam manis...ngeeee!!!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

fakta? hobi?adeh...kene ker???!!!!!!!!!.

1. saya suka bcKP..if xckp sy buhsan..
2. saya geli gle ngn binatang yg bername ulau..
3. saya dikatakan giler cz memandu tanpa lesen selame 7bln n kete tanpa roadtax hampir 4bln..ngeeee!!!giler kah sy??
4. saya pelupa..
5. saya suka bc noVel....
6. saya xske ngn size skang nih..
7. saya mempunyai masalah kuat berpeluh di tapak kaki..hmm..prob yg same ngn pulup.
8. saya benci org yg ske amik kesempatan ngn kebaikan yg dberi.
9. saya "jiwe kacau"....
10. saya nih slamber, outspoken...org kate!!

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. amat
2. peah
3. markonah
4. mawarku chornin
5. jerung jambu
6. cipan cute
7. mak jah
8. joyah sport
9. zabedut
10. kak kiah
--maaf ler,sy xde kenkwn--so,sape2 yg tersenarai tuh..pandai2 ler korg!!

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda".

Tiada ulasan: