::TQ kWn2::

Selasa, Mei 05, 2009

--pergilah--

salam...hye!!!!

Tuhanku....
Sememangnya aku sayangkannya. ..
Terlalu kasihkannya. .
Hingga wujud rasa cinta untuknya....
Bukan setakat mainan rasa...
Tapi lahirnya ikhlas dari hati ....

Tetapi...
Betapa berat segala tuduhannya.. .
Mengatakan aku dengan seburuk2nya. .
Tidakkah dia sedar betapa aku perlukan dia...
Tidakkah dia sedar betapa aku sayangkannya. .
Tidakkah dia sedar betapa rindunya aku pada gurauannya..

...Tuhanku.. .
Andai inilah kemahuannya. ..
Bawalah dia pergi sejauhnya dariku...
Kerana aku bukan dilahirkan untuknya...
Biar sekuat cinta di hati..
Biar sekuat rindu di dada..
Sememangnya dia bukan di lahirkan untuk ku..
Bawalah dia sejauhnya dari diriku
Bawalah dia sejauhnya dari cintaku..
Matikan ingatanku terhadapnya. .
Matikan kasih di hati ini dari menyebut namanya
Matikan perasaan ini dari hidup merinduinya. .
Sememangnya aku ingin dia jauh dari hidupku..
Agar dia terus bahagia bersama mereka yang tercinta..

Tuhanku...
Kuatkan hatiku..
Matikan cintaku..
Benarkan ku terus melangkah..
Jauh darinya..
Tanpa menoleh kearahnya lagi...
Biarpun hatiku sedang menangis melepaskan cinta di hati....

--tq 4 everything MSAA--
..juge buat sobAt--AA..

opssssssssssssss...epi bezday zizie!!!moge "wish" tu tcapai..amin!!!!
tQ my SNMR....

eh..tgh2 slongkar kt draf tetibe jumpe yg ni...nape x publish ek??hahhaha..ni cete 5 mei 2009 lagik..

Tiada ulasan: