::TQ kWn2::

Isnin, November 16, 2009

apa erti sahabat???

saLam..hye!!!

ikotkn entry tuh nk cete sal kwn..sahabat...teman...hmmm!!!tah ler,xceli aku xde idea..tp,tah ler...aku tpanggil2 utk story sal mende alah nih...sonok kn if dpt sobat yg sgt memahami n sekepale..mcm2 ler..nk yg perfect mmg xkn dpt smpi ble2 cz xde manusia yg perfect camtu gak aku nih...ble dpk2 balik...aku rase aku xpandai utk bkwn...aku xpandai jage ati maybe...hmmm..xtau ler..xreti nk describe sal diri sendiri ble bkwn..tp ape yg pasti aku terlalu mghargai kwn smpi 1 thp sanggup wat pe saje...sbb bg aku bkn mudah aku nk dpt kwn yg sgt memahami aku yg abnormal nih...he3...

tp aku rase...aku lebih njoy ngn kwn2 sekolej aku dulu...even kck ati caner pun..tp best!!!specially my xgoonies...luv u guyz...medan,nora n ikin (ikin kdg2 sbb nk kejar ktm blk somban)..hahahhaa...byk yg best..susah senang sesame..lg2 ngn dak medan tuh...sengal jew kojenyer...wpun da lame xjumpe o papepun still keep in touch..kekdg sethn skli jew jumpe...bleh???pastu mcm2 cete yg kuar...heheheheh...cete pun seme hal zmn2 blaja..kutuk2 antara kite...heheheh...suweet..life kt goon mmg best!!!dunia kite yg punyer...huhuhu...

masuk zaman unikop...hmmm...life kami da mule huru hara...antara aku ngn nora r..tah lar...smpi skng aku xtau pe salah aku da wat ngn die smpi die wat aku camtu...sakit giller...sib bek medan ade...hahah...tggu aku n grad sesame...tQ medan wpun aku tau ko xrela!!!hahahah...tp kt unikop life xsesyok dok goon..huhuhu...kejap jew mase blalu...kami memasing masuk zmn koje lak...25/07/05~medan masuk Syabas n aku masuk MARA...ikin lak still kt opis iz engineering..(rase2nyer lar)..sonok n buhsan bkeje kami ttp cam bese..lantak jew ape blaku pun..paling kecyan medan r..heheheh...wuteva happen pun,kami ttp kami..

n now...walau aku rase da de kwn yg tbek bg aku tp...tah ler...susah nk ckp...makan ati ker zizie ooooiiiii??!!!!!...hmmm....btol lar org ckp...kwn bek xleh dok same tmpt..wpun aku cube trime pe yg da blaku...susah r...yg nyata...mmg aku xleh bkwn...sbb aku xpandai jge ati n aku sgt2 menghargai n tlalu syg...so,ble jd pape...ssh aku nk trime!!!xpe lar...aku cube jew la!!!!!insyaallah..pasni aku ngn life aku jew lar...hmmmmmmmm.....

k ler...kite cite sal len lak nnt...buhsan r sal nih....hmmmm!!

Tiada ulasan: