::TQ kWn2::

Sabtu, November 07, 2009

??????

SaLam..Hye!!!

adeH,tgk tuh...awl2 lg aku da xtau nk kasik tajuk..huhuhu..siyes da no idea da...nk sgt update tp aku kekeringan idea...huwaaaaa!!!!

ape nk cete eh???hmmm...rini???huhu...dsbbkn aku tsgt buhsan mak,aku telah memilih utk dtg opis jew...koje mmg byk nk dsetelkan...tp tu ler..kol 12.30 br sampey...jln jem woooo...rini atas jln tuh penoh ngn kete bendera klate~negeri kelahiran gue~huhuhu...smgt tol warge2 Darul Naim nih...ye lar kn,da almost 40yrs xmasuk piala FA..nway,gud luckssss!!!!

ramai kengkwn kate aku da murtad klate...hahhha..wuteva,papepun ic aku ttp 03...aku tumpg bangga r klate dpt masuk final..n nk jdkn cete..lwn n9...hadey,negeri kelahiran my future hubby lak tuh...ape leh wat...??layan gak ler...kami nih pun bkn ler fanatik sgt...tp suke lar lyn bola nih...xkisah sape2 menang pun...huhu..hopefully penyokong2 klate xwat hal lg...hadey....ni ler antar punce y aku xleh bla ngn fanzzz klate...haih...cepat baran!!!~same ler ngn karakte aku xceli~hahhah

rini...tggl lg 54 hari...waaaaaaaaaaaaarggghh...cuak jew...caye x aku masih lg xde pape psiapan...relax sgt...pasni sure gelabah...hahhahahah...doakn yg tbek utk aku n die yerk...erk!cuak nih~
insyaallah ini ler jln terakhir yg aku pilih n hrp sgt aku xsalah pilih..da letih ler layan ati nih...tq wat mr bobby n ms joy!!!~mmuuuah~

wat seme yg pnah aku lukakan...sori..aku time tuh masih xleh pk panjang n rasenyer lebih ke arah nk njoy...n,wat sobat yg da hancurkn life aku...aku sentiase doakn yg tbek utk ko n aku akn sentiase bdoa smoge tuhan bukakn pintu ati aku utk memaafkn ko...even slowly pn...aku hrp sgt!!!

Tiada ulasan: