::TQ kWn2::

Khamis, Januari 07, 2010

aLhamDuLiLLaH....tQ ALLAH,fAmiLy n Fwenz..

sALam..Hye...

alhamdulillah...syukur sgt2...itu yg mampu aku luah!!!seme bjalan lancar n xceli seme dluar jangkaan!!!penat selama nih ilang camtu jew ble tgk semenyer ok2 aje...now,aku da btukar status...huhuhu...no more "miss"...hikhik....mule2 sebut puan zizie cam gelik jew...hahahhah!xleh trime kenyataan!!!ekekekek...

papepun...aku btuah dpt ma n abah,adik2 n sahabat (ikin n medan) n kakak2 yg sponsor telor n bunga pahar.. hanya tuhan yg mampu mbalas jasa kalian...tanpa depe nih xmungkin majlis nih leh setel dgn sempurna (bg aku n family la)..alhamdulillah...btol lar org ckp selagi xabeh kenduri selagi tuh ler mcm2 yg xde n xkene...huhuhu...aku da rase seme tuh....smpi demam2...

1110 - aku+bami sah as hB+wife tepat jam 10.24am...bape kali akad????hehehehhe...biar depe2 jew yg tau!!majlis akad nikah yg sgt simple ttp meriah...thanx  kpd yg sudi dtg..n paling2 aku tkojut...my photog smpi 5org..hehehhe..abg usen n da geng nih wat gempak jew...n,aku sgt2 tharu abg bobby (my matchmaker) ttp dtg wpun katenye da tlambat n kurg chat...tQ abang!!!balik jew dr majlis sanding aku...die kene tahan kt wad ICU....hope die ok2 jew..



majlis akad nikah & khatam al-Quran
01 Januari 2010

selesai seme majlis siang 1 jan 2010...alhamdulillah...ma lak demam panas...haih...cyan tol...
tepat jam 8pm  ikin n medan wat bacheloratte party..heheh...sepatutnye nk wat b4 akad nikah tp xsempat daaa...so,kire halal lar..
ni antara2 pic kami :


tp syg lak...xsempat nk lelame....ujan renyai2...huhuhu...tq dear!!!mmg akan dkenang sepanjang idop...tharu i..hahahha..

Tiada ulasan: