::TQ kWn2::

Khamis, Januari 21, 2010

ape ek nak cete????

saLam..hye!!!

haih..rini da 21 ari..hmmm..ape nk ceto????alhamdulillah...seme da setel...haaaa!!aku de idea ckit!!!cete lah sal majlis kek somban...huhu....aku gerak kol 8mlm dr rawang nek komuter ke somban..haih..kol 11pm br sampai...bowinknyer dok dlm  train tuh...dr aku sorg2 sampai lar train tuh pack se packnyer...mcm2 bau...mcm2 ragam...mcm2 karenah manusia dlm train tuh...many races in 1 train...mmg 1 malaysia btol r..huhuhu....sesambil dok sowg tuh aku wat ler kajian ckit..hahah..xde koje...org paling ramai nek kat kepong sentral,bank negara,KL sentral,Mid Valley...n ramai yg turun kat salak selatan,kajang,UKM  n Bangi...

sesampai kek somban trus ikot bami pasang "petunjuk arah"...hahhahah...aku membute jew...xkuase nk layan..ngantok sesgt..kununnyer aku nk g melalak ngn ikin n medan..tp,da terlalu lmbt...pastu trus jew cancel tdo uma ikin coz da lmbt sesgt...sori mak ikin...huhuhu...Bami setel pasang tuh dlm  kol 1> am  gak r....sesampai kg lepak2 ngn abang jap...borak2 jap...haih mato da xtahan da..lepak lak ngn kak omi jap..iron baju n tudung..memasing off kol 3am...

17jan pagi setelkan telor..kol 10am  aku da stat bsiap..lepak uma mak lang siah...family n pengepit aku sampai kol 12.30pm...lepak2 jap..sharp 1pm  kami berarak..no sanding2...hehhe...mkn terus...tp nk jd kan cete aku lak sakit pewooot..so memane kwn2 yg dtg xdpt tgk "isteri nadzmi"...hahhaha....im  coghiiiiii!!!mmg aku x tahan sesgt da...haih...saat2 family nk balik tu ler yg wat aku sebak ya rabbi...tp,alhamdulillah...masih under control...cheh!!!heheheh..mcm2 la ma n cik midah pesan..hikhik!!

da setel sem.e..sessi bgamba kat kebun doyan abah..hahahha..mengongnyer adik ipor...ekekek..sowi yer dik...(bllluuueeeek)..kol 5> layan pic2 hari kejadian..hahahahh...last2 pic2 tuh yg tgk kami...penat tol!!!mlm  kami hang out...mmm...kak yang banje A&W...(aku,kak omi,kak mim +family n kak ana+family)_________________setel 170110_________________________

180110~kami adik badik bganding bahu (skema) setelkan 1 umah..huh!!!penatnyer....sib ler kat uma aku wat katering jew..haih...penat die sampai rini ler terase...kak mim+kak omi smpi demam2 r..hehhehe...cyan depe....sampai ke ptg gak ler..tu pun de ckit2 lg...maknenyer tu aku n bami ler yg kene setel..ekekek...~sambung~

Tiada ulasan: