::TQ kWn2::

Khamis, Mac 18, 2010

sakit sendi???

saLam...hye!!

mmmm...sbenanyer aku nih da lame de mslh lutut...tp aku wat xkesah jew..tp,lately nih len mcm lak...aku btol2 da xleh tahan...pnah smpi aku tpase smyg duduk...adik opis aku pun siap tego lg..."kak,akk da smyg mcm nenek azie.."..adeh..mmg teruk ler tuh...hehhe...tp aku mmg pasan pun...da gaye cam hape da..awal bln 3 ritu aku da jumpe doc..so,die bg ler obAT thn sakit..bandage..n cream panas..kununnyer dlm mase seminggu ok ler...

last friday aku da xsanggup sesgt da...ngn en luv da bising suh jumpe doc..aku pn g ler..borak2..doc cam pelik.lutut aku da bengkak..so,doc sarankan amik drh n test pe sakit aku sbetol2 nyer...result 3ari waktu bkeja..YA ALLAH...cuak plak aku nih!!!on tues day monink..dpt call dr staff klinik kat opis nih..(yg sgt glemer dkalangan warga M*RA nih..sgt xsedap ati..doc pn cam haghu jew muke..so,tup2.."results awk seme yg merisaukan sy -ve tp....."..haih,part tp tu ler aku cam nk putus kentut...sy nak awk refer pakar sendi sbb sy xtau part mane yg xkene.."alahaiii....

so,semlm aku trus ler g wat appointment kt spital Selayang..aku smpi jew trus kakak nurse tuh layan..hmmm..nice jew org eh..tup2 cam huru-hara lak die n doc shereen tuh...wat aku lg cuak.".cane leh jd camni???&&888%^$#**()(((@@####$$$%@@..(aku dok bcete ler tuh)..so,sy nk awk xray skng n sok pg dtg jumpe sy"..wallaaaaaaaaaaaa....cptnyer!!!tq2...b4 aku balik,aku g xray..hishhh...byk btol antena2 kat bdn org...aku lak da xdaye nk tutup mate..tp,de yg klakar time nk nek eskelator.."BERHATI HATI APA BILA MENGGUNAKKAN ESKALATOR"~bkn ker spital kerajaan????wek malu yooo...haih...xkan staff pun xpasan???

rini..aku g ler spital.kunun awal ler..siap bfast lg.skal,.humanggaaaiii..ramainyer manusia!!!nape smlm xramai?????huhu...tunggu punye tunggu...hampir sejam aku br dpt jumpe doc..
&&888%^$#**()(((@@####$$$%@@....setel dlm 2jam..doc ckp aku xde masalah tulang...die ckp aku kena RADANG SENDI...tp die agak risau kot de yg xkene n effect sendi aku...sbb katenyer xbape logik bpunca dr injured men futsal sbb nape br nih aku sakit..eh??tah lar...so,1 april nih aku kene amik darah seawal pg cz nk anta ke HKL lak..14 jun aku kene dtg lg skali utk seme2 skali..siap kene fisio gak...alaaaaaaaaaaaaaaa.....buhsannyer terikat!!!!rasenyer kene hold dulu utk mengandung nih...xmampu nk handle seme nih...skt aku nih kerap xray..so,phm2 ler...en.luv pun suh setel 1-1 dulu..tp if ade..aLHAMduLiLLah...kami terima gak!!!

dpt MC n aku lepak Rawang seharian......................................

Tiada ulasan: