::TQ kWn2::

Ahad, Jun 27, 2010

~kenangan terindah~

salam...hye!!!

da almost 1mth aku xmenulis....hmmm..malas????xsempat n xde idea..hihhi...xceli byk bende nk cete tp asik xsempat nk bkk...rini aku stat rest lg 1wik...mmg btol lar ape org ckp kan...bende yg kite syg xkan kekal...last wik...20jun...moto kesygan en.luv aku ilang..hohohoho..sgt2 sedih..tp die sgt relaks...aku yg ye2 sedih..hik3..bese lar...ratu ayaq mate...sekelip mate jew...aku rase pencurik tuh br setel keje...minyak itam tuh fresh lagik...haih...caner la die wat keje tuh yer...moto solex depan blakang...gate umah lak same...haih!!!bende da nak jadik...pencurik lak da sgt2 kreatif skng nih...tp agak tkilan ngn jiran tetangga lar...xkan ler xdgr...haih!!!!susah lar nk ckp...xpe2..seme nih dugaan drNYA...pasrah n redha jew....rezeki ade kt memane...TQ adik-badik+family+kengkwn yg byk support!!!!~winkkkk~

25JUN2010--ari yg akan meninggalkan kesan yg sgt2 dlm wat aku...(xtau ler yg lelain)hikhikhik...ape yg leh aku luahkan eh???bg  aku...2mth++yg sgt indah dlm idop aku yg bgelar seorg pompuan+isteri...yup!!!!syukur kpdMU YA ALLAH wpun ia cume sekejap..tp byk memori yg tcipta...saat2 teruja wat aku sentiasa di awang2an...sesuatu yg indah!!!!!!cukup2 indah..(apo aku merepek nih~menulis sambil sebak...camni lar gayo eh..hope phm lar yer)...24jun tuh aku da mule sakit2 blkg....tp ingtkan xde pape..juz think +ve sbb aku slalu skt2 blkg n perot lak slalu masuk angin even da mkn konyang2 pun...hehhehe...tp sakit nih xbenti2 lak...sampai ler ke mlm...n aku da mule bleeding balik selepas beberape ari OK!!!..yup!!aku PK mungkin aku tlalu letih n byk PK lately nih...PK hal manusia2 yg keji n mcm2 lar kejadian2 yg blaku lately nih...mmmm...mungkin nih gak doa org2 keji tuh..(eh2..xbaik aku berprasangka buruk~biar lar tuhan yg tentukan idop depe tu)...sambung balik...ble da xtahan sgt..aku trus g HSB time tuh da kol 11.30pm...ujan sgt2 lebat...sampai2 jew aku lak da kene sound ngn nurse..xsilap aku name die SU..dr tganu..hahha..sbb dgr slang die r...kerek lak...mmg ler appointment aku besok...(25jun2010)tp da aku sakit...die ingt aku nak diam jew bile die halau balik..da kene sedas 2..die pun layan ler ngn OK ckit...die ingt aku men2 kot..

koL 12mlm..doc cek...pintu rahim ttutup n baby ok...ade dlm kantung lg...so...aku pun balikler dgn ati yg agak lega....besok pg...aku bleeding cam org dtg period tuh...haih!!perot pun da mule sakit...kejap ok kejap sakit tp byk lg ok lar...aku leh siap g amik MC kt HSB (lupe nk mtk ml td)..pastu g beli susu...sakit tuh still leh control!!!...pendekkan cete...dlm kol 7 aku da xleh thn...memasing da panik...en luv ajak g spital..tp aku xnak...ble mama+en luv da pujuk2...aku pun g lar...dlm kol 9pm kami sampai..n time tuh pun ujan agak lebat...alhamdulillah aku org 1st n sib ler manusia tuh xjage kaunter...selang sejam..doc dtg...DR HAZWANi HALIM+DR SALINI~sgt2 baik..aku terharu...huhu...hmmm...kol 10.30pm...Dr Wani setel tarik placenta kuar...tetibe ati aku sayu...wpun pd awalnyer mmg aku da tau mmg DIA da xde dlm rahim aku nih...sayu sgt2...sampai tkuar gak ayo mate nih cz da xleh nak thn...Dr Wani bg kate2 semangat n aku rase sgt2 lega...perasaan aku????mule tpk+tbyg2 muke2 insan2 yg tersyg..my hb..my parents+siblings..OMG...aku mmg xleh nk control lg..nangeh jew lar koje aku...nak2 ble dpt ckp ngn en luv....sayu jew ati..!!!doc inject ubat kecutkan rahim...so kene tggu lg 1hrs..dlm kol 12am kununnyer leh balik sbb doc da scan n mmg rahim da clear...ble cek kol 12++..alahai...ade lg ckit kt pangkal rahim..so...aku kene tahan lg...

lepak ler lg...tp sepjg aku kat LR..huh!!!mcm2 perasaan..maunyer x...dok dlm LR..dgr jerit2 org nk bsalin...sore2 doc bg semangat...n tetibe bunyik sore tangis c kecik...arrrggggghhhh.....TENSEN!!!tp..alhamdulillah...ble aku de kwn yg same2 nasib ngn aku...SITI SARAH+kak SITI...depe byk bg aku semangat n ble dgr cete depe sgt2 menginsafkan aku...so pelan2 aku mule redha!!!!aku kene tahan sampai lar kol 8am..org xpnah tdo spital..hikhik..mmg xleh tdo..doc dtg cek kol 8.15am...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku xleh balik lg.. cz de lg daging2 yg sangkut...degilnye DIA...hehhe..cam aku ler tuh!!!kene tahan lg....aku da mule nangeh cz kesian kt en luv xbalik2 dr mlm td..pastu ble pk kene cek lg..aduyaiiii...nak2 doc da tukar shift....kene ngn Dr Selvi...perghhh...doc tuh da ler ganas!!!hahahha...mcm2 yg aku pk...last2 aku lepak ngn en luv kat luar...kol 10am doc dtg cek..so,santai2 sambil mkn..tp nangeh mmg xbenti...hahahhaha...ble en luv ckp..awk kene sbr...sakit tuh leh buang dosa2 kecik itu klu awk redha...tp klu awk xredha..sakit tuh sia2 jew..awk dpt sakit kering jew..alamak!!!!~aku da sasau...aku tpon ma...alhamdulillah aku mule ok...

kol 10++ doc ade emergency kt LR..so,kene ler aku tggu lg...haih..sib ler ade doc pelatih dtg borak2..n SN yg peramah usaha dptkan dR selvi...NOrZALiNI..bile pulak name aku brubah..hahha..ade sedara awk dtg..waaaaa..epi2...long,abe+adik dtg...n ape yg aku sgt2 tharu..ma n abh dtg dr rawang nek moto semate nk tgk aku...haih..(kete depe aku gune)...sedih2..ble tgk depe...ati aku bebunga2 indah...aku da xtakot..hahha..
kol 11.45am,Dr selvi dtg cek n aku bleh discharge....yeaaaaaaaaaaaaaayyyy!!!kol 12.15pm...setel seme..thank a alot buat mereka2 di LR,HSB...Doc2+SN yg sgt peramah+baik ati...TQVM!!!!!

kepada seme...doakan kesihatan aku yek....





p/s:KPD MANUSIA KEJI ITU~pasti anda gembira ble bace seme nih...ape lg..gelak lar beramai2 lg..tuhan akan balas setiap perbuatan kite...aku halalkan ape yg da korg buat!!!(aku sgt tkilan ble dpt tau korg seme bantai gelak ble tau aku bleeding---itupun hasil ko curik2 bace kt fb die kn???---tahniah...usaha anda sgt2 bjaya...

Tiada ulasan: