::TQ kWn2::

Ahad, Julai 04, 2010

kwn..sobat..teman!!!

saLam..


hui...berat lak aku rase tajuk aku tuh!!!bg aku..kwn yg close ngn kite zmn skol dulu..1 kenangan n smpi bler pun kie kwn..ble jumpe "hye2,bye"...borak pun..musti sal skol dulu2...koje ape.?.da kawen ke blom.?.anak bape org? n seme bkaitan kehidupan dulu n kini.tp aku syukur masih kekal ngn my strong gurl,ziana..klu kwn kolej / U pn lebih kurang same jew tp yg nih agk br n lebih mtg tp agak mcabar cz time2 nih kite lebih beremosi....kn???kn???~tp aku sgt2 epi cz masih ade my dude hamdan n my sweetie ikin cikenot...

ahaaa...ble da masuk alam bkeje...yes!!!yg ini sgt2 mcabar nk2 plak kite akan kekal dtempat same(insyaallah)..aku seboleh2nyer nkkan yg tbek dlm bkwn..seme org aku nk tego..huhu..tp ati org kn..??kite xtau...walaupn aku da terguris n tluke ngn depe2 yg pnah close ngn aku dulu....(klu cete leh bengkak2 mate~nangeh)..aku ttp mohon pdNYA supaya ampunkan aku n mereka2 itu!!!n...skng nih aku ttp tluke...apakan daya!!tuhan menduga aku lg..ape yg perlu aku wat...??klu aku tukar skalipun...aku ttp mengadap die cume sakit tuh mugkin bkurang,kn???mmmmmmmm...tgk lar caner..papepun,aku doa yg tbek utk die..aku bahagie tgk die bahagie...amin...!!!n,ape terjadi..aku ttp bsyukur pdMU ya Allah cz masih memberiku insan2 yg bgelar sobat..tq azie..!!

bile kite dlm bsedih...yup,btol lar..kite akn tau sape kawan2 kite..!!bg aku,aku xmintak yg lebih cukup lar sekadar bty kaba cz ble kite bkeadaan camtu (nak2 klu xchat) kite kesunyian...mmmm...haih!!!emo...emo...emo...!!hehhe..wlu ape tjadi..aku masih ade family n hubby yg byk support aku...n antara org yg close gak ngn aku...my bobby..mm,b4 aku kawen ngn adik die pun..die mmg camtu..sentiase usaha utk luang mase n cube epi2 kn aku..cara bese die gune banje mkn..hahah...aku sgt2 hargai die..tq..tq..tq...!!tp,xlame lg die xde..yg aku tau dlm 3bln..(bg aku lame)..ABANG,gud luck!!!!!luv u taw..aku tau die xbace..hahah

so,HARGAI lar ORG YG MENGHARGAI KITA!!!!!!!!!!!!!!pasti bahagia..hu3

Tiada ulasan: