::TQ kWn2::

Isnin, Julai 19, 2010

LaSt FRiday

saLam...



mmm...rini br bkesempatan..tu pun curik2 menaip...hehhehe!!ikotkan cete pun da basi...aku pun da xtau nk mule dr mane...tp kan...mmmm...tah lar...nape masih ade org2 yg sedemikian rupe yer...sengsara aku org camni....aku xtau lar nk ckp ape...STRESS yg amat sgt ler...mmg btol ckp c wadot tuh..."hang jejage ckit kat B*K tuh...wat xtau suda.."..tp tu ler...mmg aku LANTAK je ape nk jd o pe org nk cete buruk org..aku males nk amik port...seme org aku tego..bg aku..baik buruk org tuh ble die xkaco aku,mmg xjd prob bg aku...memasing punya hal lar kan...

mmm...tah lar...aku xphm  r..serabot ble pk...nape tah die mcm  tu...gaye baik n caring giler babas..rupenyer..haih!!!!abih djaja n dcanang cete2 aku..SIOT  je kan???yg aku geram  tuh leh lak jatuh hukum  yg aku nih jd camni sbb suke maki org...huiiiii...BIADAP sungguh!!!tah ble plak aku maki hamun org...kamon ler...ko tuh da bsarang xtau psl2 fb nih...mmmmm....maki tuh xde cume luahan emosi...camni lar lebih kurang...klu yer skalipun die xlayak utk menjatuhkan hukum!!!!haih...serabot...serabot....!!!biar la die ngn labu2nyer...mohon tuhan ampunkan dosa die..n bukakn pintu ati die tuk btobat!!!!amiiiiiin....................................

Tiada ulasan: