::TQ kWn2::

Selasa, Julai 20, 2010

saLam Takziah


nurhaziana a.k.a ZIA o ZIANA...mmm...aku xtau nk mula camner..xceli berita nih mmg da lame...last mth.....tp ape yg aku nk share...die seorg kwn,sobat n teman yg sgt TABAH bg aku...aku tlalu kagum ngn keperibadian die...siyes!!!bcoz of die gak wat aku lebih bsemangat n redha dgn qada & qadar ALLAH....ingt lagi last year..sebok2 nk wat psiapan utk majlis kawen...ayahanda tsyg die meninggal...if xsilap lg 1mth nk kawen...yg paling haruuu kad kawen da siap da..huh!!!yer...sgt2 sedih aku tgk die...dgn keadaan mak yg da uzur...haih..hebat!!!alhamdulillah..bln 05.2009 sah ler die bgelar isteri en amad...SYUKUR!!!

bln 12 ritu aku dpt berita die ngandung...sgt2 epi...tp,tuhan da tentukan..28 mei ritu aku dpt msg die dmasukkan ke spital selayang~darah tinggi...selang sari die kene transfer ke HKL...n ari senin 31 mei aku dpt call~bby die xdpt dselamatkn (genap 6bln )..OMG!!!!aku lak yg beria nanges2...mmm...tu lar...da mmg xde rezeki..mgkin ade sbb kn ALLAH tarik balik rezeki yg die kasik tuh...?aku slalu bpgg..ALLAH AKAN UJI UMAT  DIA YG KUAT+YG DISAYANGI..sobat,aku doa yg tbek utk kau...insyaallah!!!

ZIANA~kau thebat!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: