::TQ kWn2::

Khamis, Ogos 26, 2010

mari btadarusssssssss.....

insyaallah..arini kat opis de majlis khatam quran!!!alhamdulillah,dgn pelbagai rintangan..kami seme dpt habiskan bacaan memasing....syoknyer....da lame xbuat...eh2...insyaallah..thn nih 2x aku khatam..hehe...1st time nikah ritu....bile bcete bab ngaji nih...siyes...aku rase sayu sgt2 coz..ble bace quran tu rase byk lg yg perlu aku blaja....stakat tajwib simple2 tuh tau ler....tp...selebihnyer?????yg syok,aku dpt geng2 yg ok2...stakat sorg 2 tuh ade ler yg weng...tp layan jer lar...kite manusia bese..bab nk riak tuh mmg ade...hmmm...tp aku nih jahat gak...sbenarnyebkn ape..aku da geram sgt2...ble org ngaji die pun sebok nk bace...tp bile turn die mcm2 alasan...sakit tekak lar...xamik air smyg lar...kamon lar.....hehheheh...tp,ble last tuh dpt gak aku suh die bace...mmmmmmmmmmmmm....ptt ler..... ;)

syok tgk pic tadarus kat......Iran ('Grand Tadarus' di Mashad, Iran)
oleh Faisal Tehrani
http://tehranifaisal.blogspot.com/2010/08/grand-tadarus-di-mashad-iran.html




ni antara2 pic ler...

1 ulasan:

HaKU yG CoMeY berkata...

huhuhu..ader gak yg x bacekn?????
hurm..susah2...nk wat cmne...biler kumpul2 mcm nieh la kiter taw spe yg lari utk bace...tp time mcm nie la kiter nk perbetulkn tajwid kiter...tul x?