::TQ kWn2::

Khamis, Disember 30, 2010

medical cek upnye pasal

salam..
hmmmm...pas cete bab miscarriage ritu...lately nih xsesabau jew nk menaip lg..tp xtau ape yg nk dcete...huhu...ari2 bkk blog tp xsempat2 nk update...rini...nk cete dr mule peknen la...heeeeeee..

pas miscarriage ritu...alhamdulillah sebln jew 0...syukur sgt2...(sbb tlalu mengharap)..klu ikot acik tukang urut tuh..die kate.."ko jgn risau..klu ikut line kt prot ko nih...xlame lg lekat la.."ewaaahhh...acik sal nih men pasaan aku laks...hehehe....tp,klu ikot sejarah2 die..mmg pun...ramai gak yg ade prob pun melekat pas urut ngn die...(tp,sume tuh keje ALLAH...acik sal tuh perantara/pemudahcara jew...)

ikotkan pas miscarriage tuh mmg aku sgt2 serik...sbb sakit tuh masih terase..cuak!!!huhu...mri memulakan cete...

ikotkan bende nih seme jadik ble aku dpt tawaran smbung blaja (mtk2 yg nih smpi abis lar...xmo cam OUM ritu...heheh)......ikotkan period aku 27/8...so da lewat ler...tp ikot en suami die xkasik cek..takot frust katenyer..huhu (phm2)..tp,nak jdkan cete..aku kene wat medical cek up..nk kene xray bagai....hmm...ble da dok bincang2 ngn en.suami+ngn kwn2...deme suh wat peknensi test tu..so,aku dgn pasaan yg sgt berdebar2...(cam nk tcabot jantung)...sbb aku da dpt rase ade...maklumler hormon da mule brubah....skali cek...ade 2lines tp sgt2 blur...mcm nk xnak jew ade..huh...so,aku pun g jew jumpe dr rohaya (doc plg femes ames kt M#@A)...hehhe...die kate..xpe..kite tggu lg 1wik..die xbani nk sahkan sbb aku br pas miscarriage..(xnk men pasaan ler tuh)..

maknenyer 6/9/2010 aku kene wat balik...ok ler....tggu jew lar...smpi masenyer.....haaaaaaa...tu diaaaa....
sgt2 terang kn???

mungkin nmpk aku sgt teruja....tp mmg pun...sbb yg b4 nih ala2 jew kuar kalernyer....

bluuuurrr..ni yg 1st peknen...
so...harus lar sy teruja kan ble kali ke2 nih amatlar terang benderang....ok lar...bebalik pd cete asal.. aritu xjadik ler aku wat xray...n,aku sgt teruja ble doc da SAHKAN aku peknen..hikhik...
alhamdulillah...rezeki nak raye...tp kali nih mmg aku zip btol2 mulut nih..mmg xcete2 sgt..klu org ty, br ckp...mungkin SERIK ngn pengalaman 1st...da name pun 1st kan..so kegelinjakan tuh len mcm ckit..huhuhu...so,from now on...sy akan bjage2... ;)

Tiada ulasan: