::TQ kWn2::

Jumaat, Disember 24, 2010

itulah nikmat seorg perempuan

salam...
mmmm...arini aku teringin sgt2 nk menaip...haih!!lame sgt aku xwat ape2 entri...mgkin keadaan aku yg da abnormal nih juga mempengaruhi kot...heheh...ALASAN....sbenarnye aku sgt2 tertarik ngn belog wife adinang...SGT MENARIK!!!!

haih...xceli aku nk mule lame da cete bab ni..tp,pengalaman b4 nih sgt2 menakotkan aku..so,ble pk punye pk..biar la...xelok sgt nk cete2..but now..aku teruja pulaks nk merepek2 nih...aku juz pk..ni untuk luahan aku n maybe 1 ari nnt aku leh bace n time tu..insyaallah...akn menjadi kenyataan!!!! mane tau dpt bace sesame ngn &*%..hikhik...

oklar....010110 merupakan detik aku bsame Ami dsatukan...alhamdulillah...kami bcinta cume 5 bln...risik+tunang 3 bln n kami trus PK kawen..hahah..REASON:aku da letih nk bcinta+putus+bcinta+putus+kene tipu n etc...so,ble ami da ajak kawen aku pn OK aje...hik2...dugaan seme tuh ttp ade..tp..biarlar..bende da lepas n now kami sdg epi2 aje..(hope hingga ke akhir hayat kami)..INSYAALLAH...tp topik asal aku ni pasal MenandUn..biase lar,ble da kawen...sibuk lak nk ngandung kn???tp bohong la klu aku x xcited...period lewat sehari pun da menggagau p klinik..huhu..time awal2 kawen..bese la..tp ble pk balik...aku nih agak payah kot sbb senggugut teruk (org kate ssh nk lekat)..pastu klu ikot mama pun agak lmbt..so,stat dr ctu aku pn cam males nk pk da...klu ade rezeki xkan kemane...seme tuh urusan tuhan...

17052010~yeaaaa..POSITIVE!!!!penantian udah berakhir..hikhik..syukur sgt!!family aku+family ami..toksah ckp la..mmg memasing gumbira sakan la!tp,dlm2 epi tuh rupenyer tuhan nk menduga kami..mmm..tah lar..ble pk2...berat sggh dugaan...tp apakan daya....tuhan lebih mengetahui...
25062010...detik yg xkan aku lupe smpi ble2...xceli 23062010 tuh aku da stat skakit2 blakang..tp aku wat xtau je sbb mmg aku ade masalah tulang blakang...n time tuh bleeding pun da mule kuar kaler2 merah darah..b4 nih kuar cekelat2 je..tp aku x terpk ke arah tu...maybe nk jage ati sendiri,hubby n family..ape yg org ckp specially ipar duai ckp aku wat xendah jew..sedangkan depe lebih bpengalaman...huh!!sayu lak ati ble ingt blk...

24062010 mmg aku MC cz de appointment ngn doc kt spital selayang ..sal lutut den nih ha..tp kali nih aku da teruk sakitnye..sakit blakang+ngn perut..rase cam senggugut2 tu..bleeding da mule byk..tp aku ttp ignore!mlmnye..aku da agak xtahan n ma lak da pasan aku bleeding..die suh aku g spital..sbb aku pun da mule rase xsedap ati..so,dlm kol 9> aku g ler spital sg buloh...kol 11pm gak aku dpt jumpe doc..haih..tu ler gomen kn? ble cek2..doc ckp kantung+baby ade...mmm...

25062010 keadaan aku makin teruk...dr pg sampi ptg da lebih 5pad..time tuh hy tuhan je yg tau..mcm2 perasaan yg da mule timbul..tbyg2 muke hubby n family..adik2 aku..allahuakhbar...!!aku mampu bserah jew..tp dlm2 sakit tuh aku sempat lg drive ke spital sg buloh balik...lupe nk amik MC...dlm kol 4pm tuh..makin sakit..da rase kejap2..mule2 stgh jam skali..tp kali nih da selang 15-10min..elok jew nmpk muke hubby..sakit mmg da xleh tahan..mama+ami pun da xmampu nk tgk..aku da bguling2 atas katil..mmg da xsenang duduk da..tp ayat plg aku xleh lupe ble ami ckp.."sabar syg...jgn pk bukan2..baby ade lg"..time tuh aku da xpk bby ade..aku da mule redha if die xde pun...sbb sakit nih lg sakit kot...haih!!!!

mama pakse aku g spital...aku da standby kain batik...da tau da...mmg DIA da xde..tp ble pandang muke ami ati aku sayu...pas maghrib aku gerak g spital...kol 9pm> br doc dtg..pelatih pun pelatih la..janji aku da xsakit..so,ble da tarik je kantung yg tsangkut kat pangkal rahim tuh...LEGA sgt2..ilang segala sakit td..alhamdulillah..tp,ble doc tarik je kantung tuh (sakit ya rabbi masuk alat "muncung itik" tu)...air mata aku mengalir laju..smpi doc pelatih tu NURSYAZWANI (hehhe..sempat intai name dlm sakit2 pun) tu pasan..die cube sabarkan aku ngn mcm2 ayat...hehe..suwwweeeet ko dik..TQVM...hubby kat luar da lame sgt menunggu..haih..kol 12tghmlm br settle n aku kene tahan 2jam..untuk kompemkn dlm rahim da clear...xde pape..tggu ler smpi 2pg..dok labor room..tau2 je la..kejap2 dgr org mjerit..pastu baby lak..silih ganti..time klu lah aku nih xkuat mau giller...org meraung sakit kuar anak..yg aku??????DUGAAN seme tu...

kol 2am> doc dtg cek..kene selup ler..(ganas giler doc senior nih..sakit weeeiii..) skali ade lg darah2 beku kat pangkal rahim..adoyaiiiii...tensi2..kene tahan n inject lg skali ubat kecut rahim...mmm..time br aku rase lapar...tp mknan mane nk ade dlm wad bsalin nih..telan jew la air masak semata2...~nk jadikan cete bateri hp nyawo2 ikan je~dpt ler ckp ngn ami skejap..sayu..sayu..sayu..aku suh balik die xmau..sudahnye tdo dlm kete...dlm wad..lgsg aku xleh tdo...serabuuut!!!kakak kt sbelah aku da leh balik..aku xleh lg cz masih ade darah sgkut..ayoookkk..degilnye die...aku da stat buhsan n curik2 kuar carik ami..suh die beli mknan..lapor dr semlm xmkn..time tuh..aku cume nk org2 yg dekat ngn aku ade sekeliling...aku mintak ampun ngn ami+mama...mohon supaya dpermudahkan segala urusan aku nih..yer lar...da kol 12tghari aku xleh kuar lg..huh!!!

dlm kol 1 doc dtg cek..aku da risau kot2 die nk selup lg..aku da stat nangis da ble tgk shift doc ptg adalah doc SIVA (female)..aiseeehh..die sgt kasar ok...aku trus g cari ami...sbb takotnye pasal..skali ble kuar..long+abe+adik dtg..katenye mama+abah dtg tp xsampai lg cz nek moto...
subhanallah..sanggup?????ble da tgk muke2 mereka...aku bsemangat!!da xtakot da ngn doc tuh..heheh..blagak plak!skali ble da scan..die trus kate..."ok puan,u da bleh discharge"..xde masalh..sume clear...xperlu cuci...alhamdulillah...lega ati nih...

so everything da setel...kol 3pm aku leh kuar..yeaaaahhh!!!!epi2....so,mula lar aku bpantang..hmmm...tengs buat suami+mama+abah+adikbadik+kwn2 yg byk sapot aku....sesungguhnya GUGUR itu amat menyakitkan....teeeeeeetttt..aku da xnak ingt da...sakit masih terase ;p

kepada mereka2 yg mentertawakan aku tu...tengs jugak kerana mendoakan "kecelakaan buat aku"...aku doakan korg bahagia dunia akhirat n moge diampunkan dosa2 kalian juge...insyaallah!!!

Tiada ulasan: