::TQ kWn2::

Selasa, Januari 04, 2011

AZAM BARU

mmm..rasenyer klu awl thn nih seme org cete sal azam kan??aku lak??tah ler..xtau nk ckp..azam last yr da tcapai ker???rasenyer xseme la..hehhe..klu bleh thn nih aku nak.....

1. RAjiN mai Koje n kurangkan MC...
    hahaha...tu antara azam aku thn nih ler (hopefully dpt ler kurangkan)..memandangkan last yr
    kehadiran aku sgt2 la teruk wpun dpt simpan GCR 2hari (org len lebih kan??)tp bab MC..yessss..
    aku lar sang juara cz MC melebihi 35hari (btol2 sakit hokeeeeyyy ;p)..so,AZAM thn nih sy nk
    kurangkan...(xmasuk coti bsalin ler)..kirenyer thn nih nk perform kaw2 la ;p

2. BLajar Rajin2
    haih...yg nih sememangnyer kene cz last yr nyer azam aku gedik2 nk stadi..so dis yr aku harus la
    blaja rajin2 kan...hope kali nih aku dpt genggam segulung ijazah..huhu..maklumler..last 2yrs
    hangat2 jew...

3. D.I.E.T
    Memandangkan aku membesar kalah Johan...huhu..aku akan cube utk menurunkan berat badan
    ..sekurang2nyer 20kg..(mampukah????)nk kene control berat bdn en.somi jugekss...adoooiiiii!!
    zaman die bujang leh lak jage..haih..ni alasan die nk teman aku...ciiiiiitttt

4. ape lagi ek...cukup ler kot...takot xsempat nk kejar seme2 tuh...huhuhuh!!!

Tiada ulasan: