::TQ kWn2::

Rabu, Januari 12, 2011

exAm dA aBis


yehaaaaaaaaaaaaaaaa.....exam da abis!!!tp result???haih..tah la..cuak sgt2..nk2 paper acc...(spt yg aku ckp..aku kan xsuke acc..so,ala kadar jer la...)tp mmg final nih agak mencabar...sadis!!!!hopefully aku LULUS!!!!tu jew mampu aku cakap n bharap sgt neh...owh!!DR.FaiRuZ...Luluskan ler paper sy... (^_*)


bmula lar episod sy "COTI SEMESTER"....syoknyer...hikhikhik...da lame xrase nikmat blaja,exam n coti sem...mudah2an aku abis ke penghujungnya n leh nek pentas lg ;) wpun aku rase cam amik mase btahun2 utk aku habeskan cz..sem depan je mungkin aku carry 2 paper aje...maklumler sem depan mak da sarat n akn coti panjang (insyaallah.....)


agenda pasni???huhuhu...holiday!!!holiday!!holiday!!!sbb da agak lame xjenjln kan...so,syok gak klu dpt p jenjln nih..rezeki ibu menandun kot... ;p kwn xjd p so pas kt aku..owh!TQ PACILLA!!

Tiada ulasan: