::TQ kWn2::

Isnin, Januari 24, 2011

ho...ho...ho...HOLIDAY!!!!

n3 rini juz nk share g CH...mmmm!!asalnye de kwn xjadik pegi..so,alang2 die da booking+offer uma M@*A, bek ler aku g je sbbnye skang nih da agak payah nk apply!!so,last wiken kami p ler cameron..fuh!!lame btol aku xg jenjln cameron..mmm...bese ler,tmpt2 cani agak xsyok if g b2 jew kan...nk jadikkn suasane lebih hirok pikok..huhu..aku ajak ler akk ipor sefamily..kami mmg cadang lalu ikot simpang pulai cz xnak maBOk truk..huhu..sepjg jln aku membute jew..sbb aku nih cpt sgt mabok!dlm pjalanan de lak prob..haih!!males la nk cete..spoiled!!!!!da siap benti mkn tghari..kami truskan pjalanan dlm kol 3> pas setel prob td..

CH ujan yg sgt lebat..bygkan la betape sojuknye aku kat sane kan....mmg sgt2 sojuk!!!lgsg xkuar peluh..maka,episod mandi nih....hahhahaha...skali sari jew...hahhaha!sib gak aku mandi,kan?..best ropenye p CH nih...lame btol aku x g CH..byk yg da berubah...yg pasti dpt mkn segala2 segar..pergghhh...sayur2 die...adoooiii...ari2 aku mkn sayur..pekena jagung bakar..strawberi celop2..uihh!!!syoknyer...mcm nk g lagi r....kali nih nk bwk family sendirik lak...mau lg syok kan???

ni antara pic2 yg adooo..
sorok perut+lemak2 yg adooo ;p

makin 'maju' ke dpn pewoot tuh laling oooi

geram jew ngk salad nih


nyum2!!

gumuksssss!!!


over!




my lalingsss ;)

Tiada ulasan: