::TQ kWn2::

Selasa, Januari 18, 2011

kami prihatin?????


haih!arini pepagi lg mood da spoiled!lately nih mmg cpt sgt la emo...MMG!!!arini aku sgt2 tensi...MENCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!alkisah..arini kuar uma awl cz nk elak jem kt selayang..minggu nih kan KAP LAM YA NGA raye..so,kt area Batu Caves tuh harus ler jem...nk jd cete, sbbkn agak awl aku nek BUS (pengangkutan utama aku) xramai la dak2 skola turun...maka,aku tpakse la bdiri...hanya tuhan je yg tau betape sengsaranya aku..da ler bdiri..driver bus tuh plak bwk cam ambulans..ke hulu ke hilir...arrrggghhhhh!!!org makin ramai n pnoh sesak...aku lak da mule senaman ringan dlm bus sbb da xtahan sgt...lenguh2!mak nih plak 'rahimah' rendah...da mule sakit kat cipetliau tuh.. ;p

muahahha..dgn rase marah yg teramat sgt..n xleh nk luah sesape,aku mule menangis! (aku nih mmg ratu air mata pun)...aku nekad, klu kat warta xde 0...aku nk duduk je kat tangga tuh...lantak la sane...sempit ke hape ke janji aku dpt duduk...TITIK..n mmg aku duduk pun dgn juraian air mate..syahdu mak pg2 ari nih....hahhaha...tu pun dak kondakter tuh suh mamat indon tuh bangun kasik aku duduk...mmm..mule2 ego gak aku nih tp,dlm keras2 aku nih masih ade kelembutan...b4 turun aku tcari2 gak mamat td nk ckp tengs!!!sib die xturun lg..klu x,ralat gak la...haa...nk tau aku bdiri sampai mane???mmmm...Bt 5 br dpt dok hokeeeyyy...segala tulang mak nih nk gugur da!huh..

mmm..sedih kan masih ramai manusia kt dunia nih xbhati perot (kasar sgt ker???)..mmg btol, klu aku nk selesa nek je kete sendirik...tp memandangkan segala2nya nek..aku lebih rela nek bus (kene lar tanggung risikonyer skali yer kakak...hehehe)..minyak nek,parking nek + ngn jln jem lg..haih..xlaraaaaaaaaaaaaaaattt...kete mak da la manual..(alasan, padahal bknnyer aku reti guna auto..huhuhu)..lg 1 sbb tambang bus seragok stengah jew... ;p murah,kan???mm...

uiks...sbenanye aku nk cete sal keprihatinan td,kan??hahah..memane la...mmg itu ler puncanye pun..mgkin gak pewot aku nih xnampak tp,last wik lg cyan...sowg kakak tuh da membusung pewot pun depe seme wat xtau jew...sib bek ade insan prihatin cam aku nih..(hahha...mmg yer pun..mgkin sbb senasib) aku siap mtk mamat sbelah aku nih kasik tmpt kat akak tuh..haaa....baik,kan??? ;p pasan..

Tiada ulasan: