::TQ kWn2::

Jumaat, Januari 14, 2011

Memorable Anniversary Contest By Lelord

arini tetibe teringin nak wat contest lg...
intai punye intai, cam tertarik lak ngn contest yg dianjurkan oleh http://lelord-mamanajlaa.blogspot.com/ nih...heheh...syok jugek wat contest nih kan ;)


memandangkan usia perkahwinan aku nih sgt ler baru masuk thn pertama so,xbyk yg nk dcetekan..tp bg aku, saat disatukan pd 01.01.10 adalah ari yg cukup indah & bmakna wat aku..alhamdulillah...dgn ikatan yg sgt singkat..kami dgn penoh yakin utk membina "masjid" bsama wpun ati budi memasing masih takat 50% knal...

~detik kebahagian bermula~

sepanjang ikatan ini tersimpul..aku dikejutkan dgn adiah bezday 2010 yg didambakan....sgt2 teruja!!tQ syg krn sgt2 memahami kehendak aku nih..hehhe

dan ape yg lebih menyentuh ati aku...maklumler..bcinta pas kawen...so,aku ingt si somi nih sgt la XROMANTIK...tp rupa2nya bleh tahan lar...adiah ulangthn pertama wpun simple tp bg aku sgt2 sempurna coz celebrate dlm suasana yg kelam-kabut (sbb kakak kawen)..kami cume mkn2 dan dlm mase yg same ade kejutan yg dirancangkan oleh die dlm diam2...

~1st kejutan aniversari~

~2nd kejutan aniversari~

~muka EPI sambut 1st aniversari~

kejutan  utk si somi????huhuhu...aku xsempat nk prepare pape...hadiah utk die cukup lar dgn ape yg aku kandungkan sekarang...heheh..adiah postpone awl bln 5 nih..mudah2an aku selamat melahirkan BUAH CINTA pertama kami ;)

~ hadiah utk si somi ~
INSYAALLAH


4 ulasan:

eiyra'z berkata...

alololo...romantik sgt..ira pun xpnh dpt bunga tau..dpt yg lain jer..huhuhhuh...bln 5 due erk?alamak..nnt dtg kelas pkai stokin dgn pilis la..heheheh..take care kak..

Lelord berkata...

wahh congrats...mesti x sabo tgu buah cinta bulan 5 ni kan

tq join & good luck zizie

~sUsUMaSaM~ berkata...

ira : hahahha..dlm diam...2x akak menangis mlm tuh sbb epi sgt + xcaye..heheh...yo!!bpilis den p kelas..time tuh tpakse control gelak...

~sUsUMaSaM~ berkata...

lelord...tqvm..hikhik..mmg xsabau!orait...hopefully ade rezeki ;)