::TQ kWn2::

Selasa, Februari 22, 2011

air gula??????????????

erk...perkara yg aku cube elakkan + xnak lgsg wat time peknen adalah MENOM AYO GULA...haih..mensiiik mak!!!nk jadik cete semlm mmg turn aku cek up kat KK..skali berat da nek 80kg...mmm..ape lagik,kene ler jumpe doc...da akunyer cek up melarat smpi ke ptg...sib bek ler mak MC..klu x...penin nk ngejar mase...chewah!!!gegare xmo menom ayo gule tuh siap diskas ngn doc..huh!!harapan la weiiii..doc tau aku takot, lg ler die pakse...ble memikirkan kesihatan aku+bby...layaaaaaaaaaaaaaaaaaann!!ble lg nk merase ye x???ewaaahhhh..ayat nk sedapkan ati...
tp klu ikot time peknen nih xde la byk sgt nek..erk??yer ker????aku rase penimbang klinik tuh yg xbtol...da ler xbtol pastu suke tambah2.. ;p


erkkkkkk!!!

so,ari khamis mlm nnt kene ler aku pose....adoooiiiii!!!!pas cek up n utk menggumbirakan ati..aku pn plan ler ngn asben...kene pujuk elok2..yer kan ajew jwpn tuh..hikhikhik..alang2 kami da MC..btol2 demam okey...die lar..aku flu jew lebih ;p ...aku kasik idea p soping...soping kan leh release tensen..ALASAN ZIZIE ooooiiii...sib die stuju tp dgn syarat aku yg drive...YES!!!!aku sggp..padahal sejak peknen nih aku xde bwk kete jauh2 tuh..stakat dlm kg aje..hikhik..nk sopingnyer pasal kan???!!!kene ler pandai amik ati...asben kojo tdo yo lar...cyan die...ikot jew!LUV U nyny..kami decide g carik brg2 bby kat SOGO jew..rege ok n semenyer adooo...hmmm....!!dlm aku da bhabis jimat tuh..dokek 4rat gak ler abis...tu pun masih ade yg tcicir...dwet..dwet..mcm ayooo!sib bek byk dpt nasihat kengkwn..xyah beli yer2 sgt..bby cpt mbesar..hikhik...TQ kwn2...

3 ulasan:

Unknown berkata...

hheehehee.. selamat berair gula... leh pitam setelah menelan 2 gelas besor airgula pekat...

klik2 HB zizie

eiyra'z berkata...

hahahha...at last kena gak minum..tu la mkn smpi xhengat dunia..layankan je la kak..janji baby sht..luv u kak..

~sUsUMaSaM~ berkata...

kak yong...hahahhaha!!!suke yer...tu ler kak..xdpt byg ler cane tuh..haih!!telan aje ler

ira,tu la dik nun...adoooiii..kunun blagak xnek byk...haih!!!