::TQ kWn2::

Jumaat, Februari 04, 2011

dugaan...rezeki...ujian

dugaan...rezeki...ujian????ape lg yg bleh aku katakan????sgt2 sedey ble dpt news dr 1 of my bestie...
"zie,ko tau x bby aku da meninggal waktu kite jumpe ritu???"OMG...waktu tuh aku xtau nk ckp ape...aku tdiam..tkedu...n harus la aku menangis..cz itu jew yg mampu aku buat selain bace al-fatihah wat bby Muhammad Alif yg da pergi time mak + antie jijie rancak beborak...syg,tuhan lebih sygkan kamu... :(

nk jadik cete aku mmg da lame xjumpe ngn echah nih...rasenyer ade lar 3-4thn..tu yg ble jumpe kt KK time wat "cekap" kami beborak xhenggat dunia...time borak2 tuh,die sempat ckp yg die da p Hospital Selayang cz da smpi due tp masih xrase sakit...die agk risau cz 1st bby dulu pn same gak..xde tanda2 lgsg..last kene cser..tp 2nd bby nih leh lak doc suh balik dulu...hmmmm..so,die pun amik keputusan g jew KK wat rawatan susulan cam bese...rupa2nya time tuh bby die da xde..aduh!!!!!sedeynyer...

aku btambah2 takut lak..nk2 my bby nih jenis kurang xtive...issshhh!!!tp aku pasan,tghari..tghmlm n 4am mmg bby dok tendang2 tp x ler xtive cam bby2 len mane aku tau bby len xtive???...normal ke eh???hope sgt2 semenyer normal...rasenyer aku masih xmampu nk hadapi dugaan nih...aku xkuat!en. somi slalu pesan...jgn pk bkn2....mmm..mmg ler...tp,klu da sik dgr bende yg same nih...mau aku x tpk,kn?????haih....berat rase dugaan yg echah tggung tuh...ALLAH MAHA MENGETAHUI....

echah...Allah sygkn kamu krn menurunkan dugaan+ujian ini...insyaallah, bby Alif akn tggu kamu disana n itulah rezeki yg aku maksudkan......SYUKUR krn tuhan masih mengasihimu... salam takziah,chah!!!

Tiada ulasan: