::TQ kWn2::

Khamis, Februari 10, 2011

huwaaaa....tharunyer aku!!!

sob...sob...sob....tetibe sayu ati aku pepagi nih...hahah..nk jadik cete aku dpt msg dr classmate aku neh haa......dak c arul nih mmg "seteru" aku...jumpe klu xbgaduh x sah...ade je bende yg nk dkecohkan...mulut lak cam &*@#$^%^%!@**@@!!!!!!! bak kate kengkawn len..koje nak melahar jew...hahhaha..tp rini????aooouuuccchhhh....tsentuh ati aku nih...TQ pwenzzz....ko nih kan...tp bdk arul nih mmg jenis ingt kengkwn..cume mulut die tuh jew..nk menembak jew...menciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkk!

nih msg yg dia anta...haha..xkire,nk post gak.. ;p

facebook

Shahrul sent you a message.
Shahrul NordinFebruary 11, 2011 at 1:52am

Subject: ank ko yg sgsang


jah..aku da tnye mak aku mlm td bout klau baby songsang cmner...mak aku kate klau da 7 bln n baby songsang, mybe smpi ko nk bsalin nnti baby akn songsang gak xcept ngn takdir allah SWT die leh pusg n normal...klau baby songsang tang kaki...ianya agak sukar n operate jln yg tbaek...klau songsang kuar bontot dulu bleh kuar normal ikut kpakarn doktor n jururawat tu mak aku kate...ape2 pn mak aku syorkn ko operate klau xmau ade tggung risiko...aku cuak gler dngr mak aku gtau aku mlm td (nk mention yg mak aku jururawat kt hsptl bsalin dulu)...so aku hrp ko leh bncg ngn laki ko cmner nk kuarkn baby tu nnti n wt kputusan yg tbaek ek...aku doakn ko n baby slmt n sume nye akn dpmudahkn.....kos operate baby songsang kt hsptl swsta RM8k n normal RM4k...so better pi hsptl krajaan ek...renung2kn & slmt bramal...:)

psstttt...."jah" tuh name panggilan dlm class..suke2 deme jew nk panggil aku ngn name tuh..xpe lar..nnt aku akn kenang tua2 ganyut sok..tQ eshraq~nice name!

arul..klu ko yg dgr pun cuak inikan aku...lagi lar wisau oooiiii..br je angan2 nk bdiet sakan time pantang sok..haih...hopefully anak aku tuh wat gimnastik artistik cam ko ckp tu ler..semlm doc ckp die songsang bontot!!!mudah2an leh ler kuar normal yek... ;(



ni ler kot songsang bontot tuh

2 ulasan:

LiErOSe~QiEmi berkata...

awak, mintak tolong emel detail erk.. tau kan menang GA saye

~sUsUMaSaM~ berkata...

kite da kasik add kat post awk mtk tuh...sowi susahkan... ;)