::TQ kWn2::

Jumaat, Mac 04, 2011

~bezday somi yg suram~

sadis jew kan bunyiknyer...papepun aku da wat yg tbek utk somi!!!aku ttp adekan adiah+card wpun agak simple..SOWIIIIII syg!!!!da byk perabih kat brg2 bby..huhu..sowi sesgt!!

EPI BEZDAY LALING..."31 da saya.."..
hehe..aku suke ayat die tuh...yer,awk da tua syg...
tp ttp shumeeelll dmata aye ;p

tp kan..agak menyampah lar ngn die nih..haih!!!punye la kite nih nk surprise kan die..sggp ler menulis card pepagi ari+penat pjalanan dr Rawang ke Somban xilang lg..hallllaaaaaaaaaaaaa...cam jauh sgt kg ko tuh!!!siap terintai2 ler takot die men terjah jew..padahal kwn tuh kemain kusyuk layan tv..hmmm...susah antu tv nih...pastu,yer2 aku letak kt lemari mek-up...btol2 dpn comin..yer la,aku bajet bile die dok menilik rope tuh die pasan ler..chooooiiiii..xnyer pasan..puas la aku hint2 pun...wat xreti gak...aku siap letak bedak+dedoran die kat tepi adiah pun die xpasan gak..nk kate rabun..alhamdulillah..clear, cume binik jek truk na rabun eh...punye la aku sakit ati..smpi ke mlm kenduri tuh br lar die sedar...tu pun aku tpakse ckp..sbb da menyampah sgt tgk adiah tuh xdpandang2 tuan...huhu...mensiiiikkk!!!!

bezday kali nih sy mengharapkan hubby seSUWEEEEEEEtttt ini..... ;p

1 ulasan:

Shahrul berkata...

da nsb kau dpt laki cmtu...muahahahahaha