::TQ kWn2::

Isnin, Mac 14, 2011

da readykah aku????

tajuk n3 pun da gentar bunyik eh....aku xtau nk ckp ready dr segi ape..klu bab brg2 bby da almost 90% setel..insyaallah...lg 10% tuh set utk bf la...huhu!!!tggl nk grab jew nih..ikotkn da bkenan kt cik kunin tuh..tp ble bace blog kak farah pemilik http://www.sarakids.com/ ....aku tggh dulu coz kak farah nk launch set BF yg menarik..aku yakin sesape yg tgk pun akn tertarik......huhuhu..yg wat aku teruja tuh set PINK ok..huhu..wpun xde merah...janji adik badik die..haih..klu ikot kak farah,produk tuh akn berada dpasaran on April..bln dpn ler tuh...setelah bdiskusi dgn cik asben...die suh tggu jew..katenye,kak Farah tau yg terbaik utk ibu2 yg ingin menyusukan sepenohnye anak2 mereka...hmm..ok,kite tgguuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!opsss...de org nk sponsor lak...yada2!!tQ andak ;)
ok...persiapan utk aku??rasenye 90% gak...cume ilmu2 nk bsalin nih..haih!!!tah ler...aku xleh nk gambar kt mane aku...huhu..last friday, aku jenguk membe bsalin kat HUKM..huhu..nk jd cete c sara leh pasan muke aku yg  cuak..hahha..cuak wei nk bsalin nih...tol x???nk2 1st time cam aku nih.. pengalaman masing2 xsame kn??..klu dgr cete2 mereka tuh...mmg ler mengerikan...

psediaan dr segi mental n fizikal aku utk bsalin???aku byk selongkar ilmu kt google n blog kwn2, ty mereka2 yg da de pengalaman.. tp nyampah lak cz kt opis aku nih de yg branak sorg tp pengalaman kunun cam da 10x branak..huhuhuhu...mengarot pun ade!org kate, byk jln senang branak..so,aku pgg kate2 tu..every wiken aku ajak en asben g jenjln...hehhe..cam semlm,aku gagahkan diri g jenjln..teman en asben tgk wyg..huhu..layan jew..cyan die boring ujung2 minggu nih...yer la..nnt aku da branak sape lak nk layan die seme tuh...maklumler,en asben nih antu wyg..heheh...

Tiada ulasan: