::TQ kWn2::

Rabu, Mac 30, 2011

MODU...impian den!

gambar ihsan dr blog kak farah

alhamdulillah...akhirnya dpt gak aku memenuhi impian utk memiliki MODU...yes!!!sib bek sempat wat pre-order semlm (28Mac)...xsabar lak nk tggu 20April + 24April nih...hopefully MODU dpt membantu aku spnohnye...INSYAALLAH...itu janji aku ngn diri sendiri+hubby+bby....hy yg tbek utk mereka2 yg dkasihi..amin..mudah2an tercapai la impian kami b2...

ni ler peluang yg perlu aku grab..nak2 plak siang keje n mlm aku de class..so,rutin aku mmg agak sukar la kot...bagi aku ler....tp,nk 1000 daya kan????aku cube gak...kengkwn yg bminat nk tau sal MODU leh layan SINI...ini ler produk yg aku nanti2kan..menarik...worth it n sudah semestinya PINK (wpun aku lebih giller merah..tp pink pun adik badik die kan???hehehhe)..dan yg paling pasti...aku nak support produk anak tempatan kite n aku sgt2 bangga dgn die...sape lagi klu bkn Sis Farah Farhan pemilik Sarakids n pencetus idea MODU...aku tau,aku xkan sehebat die tp ini jew care aku nak support die...GUD LUCK n SYABAS buat die.. ;))

ikotkan da lame aku survey breastpump nih...rasenyer time peknen bby 1st dulu lg..tp,aku masih penin...mule2 tuh da tekad nak amik medela freestyle o advanced..tu jew yg aku bkenan n tau kehebatannye..tp,ble aku tbace blog kak farah yg die akn kuarkan produk yg same...aku trus nekad akan dptkan produk kluaran die..sbb aku tau...kak farah juge pengguna medela n sudah pasti ler die akan hasilkan produk yg lebih hebat n memenuhi impian die serta ibu2 diluar sane...n alhamdulillah...hubby pun sependapat ngn aku...tu yg wat aku lg kuat n saBar menanti produk aka MODU nih dpasarkan...dats y la aku tanpa bpk panjang trus jew order last mon...huhuhu!!!

notakaki: andak..i booking dulu...hehhe..nnt u ttp taja,kan???tengsss.... ;p

Tiada ulasan: