::TQ kWn2::

Khamis, April 28, 2011

~CiNta BaRu~

salam...hye!!
hmm...dr ari ke ari aku tggh nk wat n3 nih...xceli mase xmengizinkan...nak2 plak semlm bby nih sik mengeras jew...so,sepanjang ari ler aku melepek... ;(

orait..ni cete aku join event yg dianjurkan oleh sarakids..sgt mengujakan cz ini kali ptama aku join "bende2" camni..pergh!!!xsangka sggh aku leh tjebak..bende bek camni sgt lar berbaloi..yes!!!aku mula mencintai BF...n aku sgt btuah cz en.Ami sgt memahami kehendak aku dlm mendalami ilmu2 nih..utk meningktkan lg level CINTA BF..awl2 lg aku order MODU...~nekadku utk yg tbek wat my cinta ati yg bakal lahir~

~belon godang sambut kami~

aku bsyukur sgt2 cz didedahkn lbh awal psl "dunia susu ibu" yg sggh menarik..tengsss SARAH cz ko byk support aku..dr awl aku peknen smpi skng...mudah2an kite menjadi ibu2 thebat spt mereka2 yg hebat.....jasamu kukenang ;))

n....

~tgh sarat2 pun aku redah semate2 nk menimba ilmu~

ini lar detik2 semngtku disuntik utk sekian kali...sggh sebak bile farah mule2 pggl kak farah,skali membe sebaya daaa... menaikkan semangat utk terus bjuang n syahdu bile anak dara die, Sara kasik MODU sambil nek kuda..simbolik!!!!saat2 yg xdapat aku lupe n sggh2 jeles time tuh bile ibu2 dgn selambanyer menyusukan anak dkhalayak ramai...siyes!!!aku tpanjat n kagum dgn ibu2 hebat tuh...sbenanyer teruja ngn 1 of da mommies yg selambe jew menyelak baju smpi aku sendiri malu cz tnampk tet die..tp...tu la...semangat namenye kan???superb la kakak!!!

aktiviti sgt2 best...1st time dgr lagu spesel tuh pun wat aku sebak...nak2 lak en.ami pun nyanyi sesame wpun die leh wat lawak... nnt aku upload...lagu simple tp pnoh bmakne...bab mkn...xyah cete r...mmg farah+en sepol serta krew2 sarakids jage kaw2...sonok sgt dpt join event cani wpun cuaca yg agak terik....

~wif tuan uma yg sgt sporting~
tengsss farah cz melayan kami cam da seploh thn knal ;))
proud of u laling

aduh...ian xpandang camera lak ;p

~wif Kak Su Lunatots~

~fashion show drpd ibu2~
wajah2 TV3 pun turut memeriahkan majlis

nih antara supporter2 sarakids..sambutan yg sgt2 menggalakkan..
yg register awl hy 250 org tp...yg mai ritu seramai 670 org...
cayalar mommies+daddies!!!

~ini ler org yg sgt2 menyokong aku...tengs darl~
wpun agak frust cz rayban yg dpakai leh missing...hmmm..
..sgt2 frust cz salah 1 brg hantaran..
xde rezeki ;(

Tiada ulasan: