::TQ kWn2::

Khamis, April 07, 2011

jam loceng!

rasenyer da agk lame aku x bebelog nih...maklum ler..mak bz sgt skng nih...mane nak kejar koje..(koje ker??)g klas...tdo lg..mkn lg...hahahhh!!!
cete sal n3 nih..haih...jam loceng???mmm..xceli aku nih da kire menunggu mase ler..seram sejuk da dbuatnyer..sakit sane sini tu tok sah ckp r...pg nih..aku tetibe cramp...da xpepasal lambat masuk opis...ya Allah..bkn senang nk jadik ibu rupenyer...ptt ler syurga dbwh tapak kaki ibu,kan??n ptt lr time kocik2 dulu ble mlawan ckp mak sonang bonar die menitiskan ayaq mata...hmm...sori mama!

uiks...sbenanyer nk cete sal jam td..hahha..merapu!!jam loceng yg aku maksudkan tuh sbenarnye mereka2 yg same2 saing ngn aku...hehhe...memasing da sukses n now tgh berehat2 panjang...tggl aku jew nih..hhehehe..sorg lagik boss aku tuh da xdpt dkesan wat mase skang..so,xtau la da bsalin ke blom...ayooo....ni ler permata2 hati mereka...

baby qisya qistina
~10 Mac 2011~
DO pacilla lalalallala...

time nih qica masih gebu2..skang da slim cam ibu eh..huhu

bby Nur Damia Zaraa
~2 April 2011~
DO ryna cun..
hope muke bby damia berubah...ikot muke cun mama yer tayunk!!

bby Muhammad Syaheed
~05 April 2011~
SO sheeta+shidan
sgt gebu lar....eeeee...geram2!!

haaaa....yg nih masih menghitung ari @ da???
aku xdpt pape info lg nih ;))
EDD : 10 April nih ;)

n yg last...c kombang nih tgh menggelabah bewok ;(

doaku....smoge seme bjln lancar+slamat ;)

Tiada ulasan: