::TQ kWn2::

Jumaat, April 08, 2011

~lastday~

yer...rini lastday aku koje...hmmm....!!syg gak ble pk nk coti awl2 nih..tp,setelah bdiskusi pjg ngn en somi...dengan alasan2 yg agak kukuh maka,last wik aku wat ler keputusan n mohon trus...alhamdulillah,ari yg same gak lulus...hehehe.. ;p


antara alasan2nye adalah: (*__*)
1. appointmt da tiap2 minggu~memandangkan kt opis nih kene ganti even de timeslip..so,xlarat la aku nk ganti da..yg b4 nih pun jenoh nk cover balik ;(

2. aku de MUET next wik...sah2 nk kene coti...leceh lg wpun coti itu HAK kite :]

3. next 2wiks aku da stat midterm so,kene amik CTR 1wik..ilang lagik aku nih kn?????

4. aku da xlarat sgt2..maksud aku...da xmampu nak memanjat bus pg2..kdgkala tpakse bdiri lame~da sarat2 nih mmg xmampu da...

5. sakittttttttttttttttt...cramp pinggang!!!kejong betis+kaki...jln pun da cam pinggu...de kwn kate upe anak gajah ;)) ...ade yg sggp memimpin sy krn tlalu seksa melihat sy bjalan...hahha..tengs adik2!tiap2 thn la akk ko nk menandun eh... ;p

6. byk la lagi rezennyer..tp tu antara isi kandungan penting!!!yg pasti leh stadi ckit b4 midterm...ye lar tuh ;p

huhu..tp kat opis nih aku mengemas mcm nk pindah lak..hehhe..3bln hokey...nek keje sok (moge pjg usiaku...insyaallah) bhabok2 lak...jenoh la dok ngelap...aku nih kan rajiiin...insyaallah bln 7 aku masuk opis balik...mesti miz byk stori..hahhahahahha...windu ler kt deme2 nih ;)

Tiada ulasan: