::TQ kWn2::

Sabtu, Jun 18, 2011

exam dtg lagiiikkk ;(



adooiii...kali nih debar len mcm ckit coz aku miz clas utk final almost 3wiks...aduh!!sedeynye..mlm td,kunun2 nk stadi tp ble bukak je buku..argghhh!!!1 hape pun aku xtau..blur jew...selak2 tips yg lec bagi..hareeem aku nak phm...hahaha..bg tips pun masih xtau pape..sgt SERIAU aku nih..sem nih nak score nihhh..kamon la...da ler sem dpn aku nak hamek math yg sgt menyeram kan tuh...almaklumler..kengkwn yg cerdik pandai pun ngam2 ho jew..aku???????????hahahha...TAKOOOOOT wei...nk stadi...nk stadi tp sy xtau
................GUD LUCK yer zizie.............
pasni if nk peknen kne tgk jadual exam dulu lar..huhuhu...mcm nk jew..yes!!!thn dpn nk peknen lg...hikhik...tetibe windu zmn peknen...(nih klu hubby bc kompem sengih smpi tinge ;p ) sy cume berangan yer!klu btol pun sy sggp.. ;)

Tiada ulasan: