::TQ kWn2::

Selasa, Julai 26, 2011

malesnyer nak hapdet

~ mak bedah kebasahan tudung~

salam..

huhuhu...lame gak rasenye aku xhapdet ini belog...sesape yg rajin bace aku membebel tuh mesti terase windu kan???hahhahaha perasan....xceli bkn males yg menguasai tp kekangan mase...

maunye idak..1st wik keje aku da kene g kusus...1wik kat PD..tajuk kusus pun da menarik ha..."Draw Out the Best from U"..n ternyata mmg sgt menarik...bebaloi aku peram 2thn xg kusus..huhu..yg paling best dok seumah ngn hadek2 1 kepala..mmg kami kongker la..sessi pumping adalah sgt indah yg pnah aku lalui..huhu..dpt ler aku buat stok sepanjang seminggu aku kat sane..aku dpt wat balik 27 botol x 5oz utk anak bujang..wpun xbyk tp moment mengepam bsame2 umi adalah sgt nikmat..paling besh saat bogelindah..hahahhaha...teeettttt!!!itu pun nak cete...bak kate somi "mengepam berjemaah".... males nk menceceh pjg..tgk je ler pic kami yerk !

:: hari pertama..memasing masih malu2 n kerek::



:: JungLe Trackking..semput mak!!::


::Kami Kepenatan::


::org sebok wat tugasan..kami lebihkan menempel::


::siyes sggh muke itu::


::rakit yg bjaya kami siapkan::


::sesi basah2kan bdn n test power safety jacket::


::ayuuuhhhhh!!aku tukang jerit yo la::


::kepenatan pas berakit2 kehulu::


::games::


::kami bjaya settlekan::


::hari terakhir~da grade hokeyyy::


::senyom cik senah bsama sijilnye::


::begitu juge cik peah::


::jelitawan::


::rupawan::


::sukses!!!!::


::nak beraksi model tp "cutting bdn ku failed!!!::


SEKIAN...utk tatapan umum ;p

Tiada ulasan: