::TQ kWn2::

Jumaat, Julai 08, 2011

~penat~

penat???sgt2 penat..
since bsalin sampai la nih..aku rase sggh2 penat..
penat bsalin da ilang..penat jage anak pulekss..(tp tu adalah kenikmatan)
now aku sgt2 penat melayan buku2 skola..
da 2wiks skt pale xilang2..ngn tdo xcukup..mikir exam..fuh!!!!
alhamdulillah..da 4paper lepas..mudah2an aku PASS...
itu jew yg aku arapkan cz stadi pun men dan jew...
br nk belek buku..anak bujang da jage..haih!!!
die lak skang da byk ragam..adoooiii!!
ble pk penat..aku rase aku da xdaye nk teruskan..
tp, sbenanye..aku syg nak lepaskan ape yg aku lalui skng..
KEJE+BLAJA..
blaja adalah pkara yg da lame aku idam..
aku da tekad at lis aku de degree..
tp,xsangka lak cani gaye..penat weeeiiiiii...
papepun,aku ttp btuah..punya somi yg sgt memahami..
die la yg byk sapot aku..klu x, da lame aku give-up..
n antara yg wat aku syg nak lepas cz...kwn2 yg cukup sempoi...bek2 belaka..
tengsss wat laling aku sowg nih,dak ira..n adik2 yg len pun byk membantu..
BBA 2010/2011 sgt besh!!!
adoooiii..penat xkan ilang dis year..pas abis exam ahad nih..aku trus kene g kursus 4 1wik..
pastu trus sambung klas dlm 1mth++ ade lak final 4 short sem..
pas raye trus sambung sem baru..hadooooiiiii...
itu la rutin aku skng nih...wpun penat..aku epi ngn ape yg aku lalui..
KLU ORG LEN BLEH WAT...NAPE AKU XLEH?????
caiyok2 zz..kamu bleh!!!pcaye la..pastikan impian kamu tlaksana..
psssttt..impian sy adelah nk konvo ngn pewot memboyot ;p


Tiada ulasan: