::TQ kWn2::

Isnin, Ogos 22, 2011

rambut

aduh!!!!!!!!tensen amat ble pk kan rambut nih..semenjak dak tecik kt uma tuh da pandai menyembor....haih!!kemain byk rambut ibu eh gugur...tp,ape kaitan sbena anak menyembor ngn rambut omak gugur eh????

siyes byk rambut aku nih gugur...rase cam da botak...skali tarik..haaa..segenggam!!kdg2 leh tpk "eh..aku nih sakit ker???"..huhuhu...takoooooooooottt...klu dulu sepit rambut tuh utuh je kat kepala..skng????sik la tetanggal....tensi mokcik cani

da seminggu aku bising nak potong rambut..tp xdan2 nak g kedai...bile pk nk style cane lg la penin..hahahahha...sompek lai nk pk2 style..padahal dok dlm tudung jew..eh2..ellow...biar la sedap laki nak memandangkan...ikot kepala nak jew aku botak..lg sonang...tp kang..haruuu lak nak raye nih ...mau tkojut owg...

fesyen2 begini mmg menjadi idaman aku...



yg nih fesyen raye thn 2008..tp,kaler rambut ttp itam la..

xsilap nih thn 2007....




dlm igauan..tp cam xsesuai..sbb mokcik ade tinge tikush


ni pun sokmo dok verangan2...harus xdpt kan?...


haa....cobe utk raye thn nih la... ;p



Tiada ulasan: