::TQ kWn2::

Sabtu, November 19, 2011

6 buLaN??

pejam celik pejam celik aku da sukses stage pertama.alhamdulillah!berkat semangat somi n kengkwn seangkatan aku telah buktikan yg aku mampu menyusukan anak bujang secara xklusif.syukur sgt2!tqvm wat mereka yg menjadi tulang blakang aku slame ni..syg,kak ija,sarah,farah farhan n kwn2 blogger jugek kim..byk info yg aku dpt..tengsssss!

now,aku letak target sampai umo iqy setahun.insyaallah,pas sukses aku akn letak target br lak..xmo trus high hope,takot kuciwa nnt..man2 kate cik somi..nuh iqy lala da stat mkn pn.hahha..sgt pandai itu anak..memula mkn aku kasik puree brokoli,avocado n labu.tp stiap kali mkn mmg die nangis cz xcukup.sudahnye xdan2 aku nk tggu date santik 11.11.11 nk kasik mkn..051111 udah dkasik ye..

so,ini la hasilnye..nuh iqy lala demok ;p mcm2 gelaran anak ibu dpt (*_*)




2 ulasan:

SuZiE berkata...

gud luck dear.. smoga dpt trus myusukn nuh.. arini genap 5bln suzie bf balqis.. tgl sbln lg nk lepas target..

mimieydanish berkata...

gud job sayammmm...fightingggggggggggg..
comel nya..geram...meh pinjam nak picit2....graummmmm