::TQ kWn2::

Jumaat, Mac 21, 2014

Suka dalam duka

Alhamdulillah...aku akn berubah angin lg...setiap 3thn pasti merase tmpt br..hiksss!!org lain nk pencen pn xsebyk bahagian aku p...kakaka..br 8thn keje aku da merase 5 bahagian...vaaahhhhh!!!!

Pehtu ko nk bising xdpt APC???hahhaah...xla..aku pcaye tu seme rejeki..ade org dok xsmpi sethn pn leh dpt, kan????hihi...nak kate sedih...epi...nk kate epi...sedih!!eh ntah la...pening aku ngn pasaan nih..tu la..mulut ni garittt bebunyik nk tukar..kakkakaka!!!br jek rase nk epi2 da kene tukar...tp xpe,mungkin kali ni aku akn lebih enjoy dgn kerja br ;) hope so...

Bdebar2??opkos...nk g tmpt org,harus la mcm2 pk tp xpe...aku kn bangse redahhh jek...so, xde ape yg perlu dikhuatiri..hikss...
Papepun...tengsss wat empunye "onar"..kamu berjaya!!!aku yg nebes..hahha!!mau x, seme bising kununnye aku wat surat tukar dlm diam...xla...btol x..ku da xkose nk wat surat tukar sbb really enjoy ngn dunia kecil kami "geng2 bus skola" yg byk menghiburkan ati...

Huyaii...dgr2 kat tmpt baru nih koje byk amat..haha!br de akai..alkisah tmpt now aku kne cr keje..br jek dpt keje...hahah!!!eh2..aku membebel ni sbb xsuke ke hape???berbaur2 la nyahhhh..tenga jugek wat hakak yg mberi kate2 semgt siang td...antaranya "inilah peluang"....mudah2an...

1 April 2014, bermula dtmpt br..smoge segalanya indah2 ^_^ amin yra..FIGHTING!!!

Tiada ulasan: