::TQ kWn2::

Isnin, Ogos 18, 2014

sakit lutut ilang tetibe

Jom arini sy cerita tentang kebaikan stokin vken yang dipanggil “stokin ajaib” oleh pemakainya sebelum ini. Alhamdulillah saya mengalami perubahan positif dari segi kesihatan apabila memakai produk ini. Ok, korg misti ckp sy nk menjual semata2, tetapi saya ingin berkongsi disini selama hampir 4 tahun sy mengalami masalah sakit lutut..sendi bengkak n lendir lutut bkumpul bhgn bwh lutut..da 4thn jugak check up kat Hospital Selayang..till now xdpt gak cr punce..Doc xnk discharge sbb masih mcari2 punce...mmm,ikotkan sj....tp sy br pakai seminggu stokin nih..alhamdulillah..bengkak kat tepi lutut da xde..nk smyg n bdiri lame pn da xde masalah...alhamdulillah!syukur..


Jom saya ceritakan satu persatu tentang produk ini:

Stokin Vken adalah produk yang di hasilkan dengan teknologi terkini yang diperbuat daripada benang dan menggunakan teknik jahitan tersendiri. Ia di perbuat daripada Mineral Sinaran Inframerah Jauh, Ion Negatif Tourmaline, Germanium, Titanium dan Arang buluh putih menggunakan teknik NANO.
Gelombang tenaga Sinar Inframerah Jauh yang dihasilkan oleh turmalin yang terdapat di dalam fabrik stokin Vken dapat menaikkan suhu permukaan kulit dan mengaktifkan fungsi dalaman badan.
Frekuensi SIJ dan getaran meningkatkan kebolehan hidrasi air melalui perubahan bentuk molekul.
Salur darah pula berkembang akibat kepanasan dari tenaga Inframerah Jauh. Ini menyebabkan pencairan darah, limfatik dan lemak; peningkatan pengaliran mikro darah dan pembuangan toksin.
Fungsinya amat hebat kerana ia boleh membuang toksik dalam badan kita, memberi tenaga dan melancarkan aliran darah dalam tubuh badan.
Keistimewaan Stokin Vken:
  • Mampu menyingkirkan bau busuk, mengawal kelembapan.
  • Menghalang pertumbuhan bakteria.
  • Mengaktifkan sel, mempercepatkan peredaran darah, meningkatkan metabolisme, menguatkan kaki.
  • Meningkatkan fungsi badan dan sistem keimunan, menyelaraskan sistem badan, menghilangkan keletihan dan mengurangkan kesakitan.
  • Baik untuk wanita mengandung (melancarkan darah, mengurangkan rasa kebas dan kejang urat yang selalu dialamai wanita mengandung), selepas bersalin (keluarkan semua darah nifas), wanita yang menyusukan anak (darah yang mengalir dengan baik akan meningkatkan oksigen dalam darah serta membantu produksi susu ibu dengan lebih  baik). Bagi wanita yang mengalami bengkak susu, boleh letakkan produk ini pada payudara dan anda akan lihat susu akan mengalir lancar dan bengkak akan bersurutan! Cubalah!
  • Untuk golongan tua, kurang upaya, dan pastinya juga untuk kanak2.
  • Membantu melancarkan darah, mengurangkan sakit kepala, menguatkan anggota serta merawat seluruh tubuh badan; membantu mengurangkan sakit gout, kencing manis dll

Produk bertenaga Vken membantu anda menyelesaikan masalah penyakit berikut. Perlu diingatkan bahawa anda seharusnya mengikuti nasihat doktor di dalam pengambilan ubat dan juga makanan.
Mungkin anda boleh lihat video youtube ini untuk pemahaman yang lebih lanjut:


Mudah dicuci dengan tangan atau mesin basuh. Boleh di keringkan dibawah sinaran matahari 8-12 pm untuk menyerap vitamin D.
Teknik jahitan unik memberikan keselesaan pemakaian umpama berkaki ayam diatas permaidani lembut.
Ia merupakan gentian jenis implan tenaga dan kesannya akan kekal lama antara 5-7 tahun.
Sedikit testimoni:
Ini adalah serba sedikit perkongsian tentang produk yang amat berkesan ini. Jika ada sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya di talian 0126756177 atau email kepada zizie.sabri@gmail.com. selain daripada produk, peluang menambah pendapatan juga boleh diperolehi daripada produk keluaran syarikat ini. Tanpa modal yang besar, hanya perlu keyakinan dan usaha daripada individu itu sendiri untuk mencorakkan rangka atau pelan kewangan anda sendiri. Jika anda membuka perniagaan runcit, sudah tentu modal permulaan diperlukan. Saya sudah merasakan semua itu. Saya sudah penat dan tak mahu  lagi pening setiap pagi. Apa yang saya buat sekarang adalah, jika saya rajin, saya akan ada pendapatan. Jika saya kayuh basikal perlahan, maka lambatlah sampai ke destinasi. Jika cepat, maka cepat sampai ke tempat yang dituju.  Semuanya bergantung pada diri kita. 

JOM KITA UBAH HIDUP KITA..Niat bantu org utk sihat..ubah hidup utk lebih memberi..insyaallah,Allah akn bantu!

Tiada ulasan: