::TQ kWn2::

Rabu, Ogos 06, 2014

Zizie oh zizie!

Allahuakhbar!!!
Ya allah...penatnye!!!nak nangesss rasenye...nak mengadu domba xde tinge n bahu mampu ku tumpang =_= hy kepadaMu Ya allah tmpt ku merintih..

Aku dah xbdaya sbenanye..tp,aku syg n mulai suka ape yg aku buat skang ni..wpun terlajakkk bz aku bahagia krn dpt mbantu mereka2 dluar sane utk menambah ilmu...wpun kdg2 menyakitkan..tp PUAS ttp ade...alaaa,kat B#P tu mmg xangkat tepon..huhu..aku no komen part tu sbb aku antaranya..hahha..sbb tu aku lbh suke n pesan siap2 kT student sila emel sy utk respon segera..huhu..SAYANG!!!

Tp kan...aku nih asik kne kuar 4jam n kdg2 coti trus krn urusan ke hospital..kuar setiap minggu...segan...mmg segan!kdg2 nk mtk kuar tu tpakse tebalkan muke..mmmm..harapnye boss phm n stakat ni mereka sgt memahami..tp aku la rSe xsedap sbb asik xde jek...keje melambak2...seme nk copek!!allahu...bg la aku kesihatan yg baek ya allah..nk mtk t#&ar tp..tah la..dilema jemah ni!

Fisio...yup!tgn nih makin lemah plak...doc suh relax2 kn tgn..ohooiii..cane nk relaxnye sbb ari2 nulis...ari2 ngadap pc...ari2 hangkut #aceymaymay..now abg aku dah kurg dukung...xlarat sgt dah!makin lemauuuu lak aku nih..

Ko kan tokey shaklee...amin..amin yra!yup..mmg sy tokey..tp klu mkn time da sakit nih mmg xnmpk la kesan trus..sbb suplimen ni mkn time sihat utk menten kesihatan tu...mmm!phm konsep k..jgn pertikai ape yg sy buat!

-sekian dlu,tetibe hang...ngantok!

Tiada ulasan: