::TQ kWn2::

Rabu, November 11, 2009

exam...exam...exam..

saLam...hoLLa!

mmm...rini masuk ari ke2 aku exam...sok last day...yipppieee!!!hhuhu..org exam aku pn nk exam...pastu komplen kusi keras lar...tinggi lar...meja rendah lar...panas lar...bising lar...haih...poyossssssss!!!!de 3 paper n seme pun memenatkn...menulis 3jam tanpe henti...huhu...name jew open book test..tp,xdan2...seme nk dtulisnyer...ahhahahahah!!!!

sok paper undang2...hadoooi...kalah mejistret nih...hahhaha!!!tp,kan yg bestnyer g exam nih pe tau...aku dpt lari dr dok wat koje kat opis tuh yg semmgnyer xkan abih..huh!!!mengadap muke tuuuuut n dpt arahan mcm2..selang bape jam arahan len lak...wooohoooojiwe kaco aku!!..eheheh...if muke mak kat dpn aku nih best gak....leh borak2...hahahah..tgn gerak wat keje taw!!!!ekekeke...

hadeh...mtk2 lulus ler hendaknyer...da ler exam sthn skali nih..jenoh lak nk tunggu ujung thn dpn...eheheheh....skali skale exam nih sonok gak..dpt jumpe kwn2 yg dok kat state tuh...hik3...mcm2 story ler...nk gusip lelame xdapek ler..almaklumler tompang org..eheheheh....

yehaaaaaaaa....next wik nk ajak depe g celebrity fitness r...jom...sape nk join??!!!layaaaaaaaaaaaaannn...

rini jumpe kak long n kak hajar...hik3...best2...tetibe windu kt depe!!!hmmmm...

Tiada ulasan: