::TQ kWn2::

Selasa, November 10, 2009

kenape eh?

saLam..

hmmm...awl2 lg da ngeluh...buhsan???sedih...gumbira..gundah gulana..n yg pasti RALAT n BSALAH..ke???aaaaaaaarrrrrrrggggggghhh.....aku xsuke r situasi camni...aku tggu lame..ape yg aku nak,sure xdpt..tp,ble aku da "ok"...haih!!!ini ler dugaan namenyer..tp situasi cenggini ler payah nk adap..

tah ler..semlm 091109..baru tau kedudukan sebenar,kn???tah r..payah da nk ckp..aku sedih n bsalah sgt2...tp,apakan daye..da itu kehendak die..aku mintak bape kali nk ajak bincang...nak slow talk...tp die yg xmau..aku xsalah kn die 100%..aku pun salah gak..tp...andai awl2 die ckp cam semlm rasenyer leh aku accept lagi..but now...its toooooo late!!!sowiii..aku xmintak seme nih jd..siyesly aku pun xsangka aku akn lebih jauh drpd die...rasenyer...biar ler aku byk diri...byk diri yg da byk terluke (jiwang seh..)mungkin ni takdir idup aku!!!xkan mampu bsame org yg kite nak...!

blea aku dgr ape yg die da cete...sayu jew ati nih...sedih sgt2..tp..ape leh aku wat???aku xmampu nk wat pape da...aku da xleh patah balik...cam aku ckp td r...its toooooo late!!!---sedih utk say NO~ nape ler die xckp awl2 dulu...mgkin saat tuh aku leh trime n cube pulihkan keadaan...bohong r if aku ckp da xde "kasih" utk die...almost 5yrs beb...bcoz of "dat f*#&in^ M*#"...haih...aku cube maafkan!!
andai xtkene kt btg idung dia sendiri...xpe...tuhan maha adil...now aku pcaye ngn words yg die pnah ckp...akan hancurkn life...da hancur pun!!!TQVM~~~~

aku ingt die epi ngn keputusan die dulu...huhuhhu...now i noe..im wrong!!tp..if bleh,aku xnak die rase ape yg aku rase...sgt2 skt..cane rase kehilangan n yg paling skt rase 'bile org yg kite syg da dmiliki'...OMG!!!saat tuh....hanya tuhan yg tau...gelap skejap dunia nih..aduuuh!!!aku penin..aku xtau nk mule camne...mmg senang pe MFRW ckp...pentingkn diri sendiri..tp,itu bkn aku...aku xmampu nk mulekan...sbb aku xnak org rase ape yg aku pnah rase n lalui...wohoooo!!!sakit gilos babeng!!!

nape lambat????aku kesal ke ngn jalan aku pilih???~insyaALLAH x n harap sgt2 x...ya,ALLAH..kau tunjukkan lar aku n kau berikan lar aku yg tbek..pilihan yg tbek dalam idup aku....benar ker ape yg aku da lalui nih??andai ini yg perlu aku tempuh...aku redha ya allah!!!andai die yg tbek utk aku...KAU pjgkn lar jodoh kami..KAU permudahkan lar segalanya ya ALLAH....amin...

MSAA~biar lar kisah kite nih selesai dgn sempurna...aku doakan smoge kamu lebih tabah n tenang!!!aku tau kamu da tenang~as wut u said ler~kamu pun da bZ ngn life kamu,kn???kamu teruskan lar cite2 kamu tuh...aku doa yg terbek utk kamu..aku yakin kamu blehnyer...n pcaye lar..aku ttp aku yg kamu knal dulu..aku harap sgt kamu mampu maafkan segala kesalahan aku...itu yg bleh wat kamu lebih tenang!!!sowiii..aku xmintak seme nih jadi camtu gak kamu,kn??hmmm..so,moral of da story..kamu jgn baran2 lg n jgn wat keputusan melulu..n yg paling penting,bg pluang utk "mangsa" keadaan tuh bsore..hu3..SOWIIIII n tQ gak cz mampu cete balik...

Tiada ulasan: