::TQ kWn2::

Rabu, Januari 13, 2010

idop baru...

salam...hye!!!
alhamdulillah...da 2wiks aku stat idop ngn org yg bgelar "suami"...hahahha...nk sebot pun cam poyo jew...ekekek...tp ble diikotkan,bkn senang kite nk pikul tggjwb ni...aku cube simplekn life b2 nih...mule2 tuh...n stakat rini pun aku masih blaja knal siape die...huh!!!br aku tau,aku nih agak cerewet gak...bkn agak tp mmg pun...hihik...cyan gak en.luv..sebe xkene..tp nk wat camner da aku nih camni..nak xnak..kene trime r..haih...skang aku cube yg tbek utk die...erk!!!penat mmg xyah ckp r...sampai uma da kt kol 8..trus masak (wpun ala kadar)..mkn sesame...basuh baju (wpun gune mesin bsuh)...lipat lak kain baju...sidai bj yg da basuh tuh...iron baju...haih....penat!!!baru aku rase camner pasaan mak kite ble balik keje uma bsepah...nasik lak xde...haih...!!!~bkn mengeluh kesal...tp,sgt2 bsyukur at lis aku sempat merasa seme nih...wpun masih baru n aku tau masih byk cabaran n dugaan dlm alam nih...hope sgt kami dpt tempuh n hadap ngn ati yg tenang..bak kate AM...aku ketis!!!hehehhe...mamat tuh pun ngah hitung ari gak tuh...alhamdulillah..seme kwn2 aku pun tgh menanti saat utk dsatukan...antara2 mereka yg dekat dhati aku nih,

1. 29jan nih adik tomey n kwn yg sentiase phm karenah aku
(azie n adam)~da xsabo sgt da tuh...bkn xsabo nk lgsg sgt tuh...xsabo nk g jenjalan..btuah btol dak 2 org nih..
2. coming soon wpun xbape nk soon..(date da tau tp aku tpakse rahsia dulu..heheh)
(illa n abi said)~gud luck illa...jgn kalot2...insyaallah seme akan bjalan lancar!!!

kpd sesape yg aku xtau o tau tp xpatut aku war2 kan kat cni...tahniah gak korg...heheh...besh wooo kawen...bkn sbb tut semate2 tp,tanggungjwb yg kite akan pikul tuh sbenarnyer yg besh....
hope seme bjln lancar spt yg korang seme impikan...amin!!!!~wink~







 ni sgt2 soon










ni lak agak soon..hehehhe

Tiada ulasan: