::TQ kWn2::

Jumaat, Januari 08, 2010

pompuan sihir....

saLam....hye!!!

aku xtau nape leh kuar tajuk camtu...tp sesape yg de fb aku tuh sure tau r...manusia...adat r..bkn leh tgk kite senang!!!aku pcaye 1 ari nnt sure die akan kene ape yg die da wat kat aku ni n org2 sekeliling die....aku xnak doa yg bkn2 tp cukup ler tuhan bg kesedaran...die ade anak pompuan n suami yg ligat...so,beware lar!!!jgn tuduh sembarangan...selidik dulu...sape kaco sape...kang aku tunjuk bukti2 kang ko yg xtertanggung...tp,biar r org wat aku....aku redha...tp klu da sampai thp aku kene gak tunjuk...ko ready la yer...

papepun..TUHAN MAHA ADIL...aku harap sgt biar lar tuhan yg tentukan....die ingt die leh wat sesukati die jew kan...die ingt org2 sekeliling die suke kot...manusia2 yg die dok sanjung tuh lebih teruk dok kutuk die...gelakkan die....hahahhaha...padan muke!!!tu r suke sgt "bdongeng".....selagi ko mampu wat cete wat la wahai A&*%#N ^A*%L....mmg kt tmpt ko tuh ko jew yg hebat..(kununnyer hebat ler...)

statement..."ala,elok pun akak x g kenduri die..bkn cantek pun...da la gemuk..."..ewaaahhhh...siot jew!!!die ingt die kawen ritu canteek sgt...da lar kaler purple busuk...gemok glebeh....hahahahahhaha...leh tahan jahat gak mulut aku nih...ekekek...tu ok lg...aku mmg xjempot die n mmg xde lgsg pun name die dlm list aku...eh2,xalih2 leh lak die kuar statement "xhingin dtg"...subhanallah...ble plak aku ajak tah...prasan tol....silap2 aribln leh giler die nih ni....hmmmmm...kecyan..da la rupe xde...mulut cam  shial lak tuh....haih.....

Ya Allah Ya Tuhanku...ampunkan lar dosa manusia itu...ko sedarkan lar die!!!!!amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin....

Tiada ulasan: