::TQ kWn2::

Isnin, Februari 28, 2011

result da kuar!!!

huwaaaaaa...cuaknyer aku!!!siyes sgt2 cuak...pepagi da dpt reminder drpd medan..hahah!aku gelabah bewok da nih..maklumler...paper acc tuh aku tau mmg haruuuuuu la...ritu aku hang!!!adoooyaiiiiii..

rini lak tenet wat hal...huh!!!kemain lem ko kan..sure ramei best2 student dok cek result nih...huhu..paling haru skang nih medan lak xleh tgk result..katenyer berutang!!ko xbayar sape suh nok...hikhik...1sem nyer utang lak tuh..hagak2 la bhgn kewangan nk mendajal best student pun...cano lak die leh amik exam tuh klu berutang!!!!chooooiiiii!!!hikhik..emo lak aku..part result sendirik xlak tgk lagik....



huh...ini jew kuar...caner nk cek.... ;( TAHNIAH WAT GENG2 LEN specially YORK cz dpt 3.++,medan 3.98,arul lak den xtau..tp den cayooo die mmg sukses dgn jayanya...n ira...tahniah dik nun!!!!janji pas seme paper...sem nih kite usaha lagik!

2 ulasan:

eiyra'z berkata...

gilak ar york dpt 3 pointer..huhuh..kak xsalah medan dpt 2.98 kan?perrgghh kalau dpt 3.98 mmg hebat la tu..heheh..tahniah york..

~sUsUMaSaM~ berkata...

haah..york dpt 3 pointer..medan dpt 2.92...tgh sadis la tuh..die kan nk BAC..huh!!eksen ngn akk coz dpt acc A