::TQ kWn2::

Sabtu, April 23, 2011

3wiks da???

fuh...lame kan aku xmenempel pape kat cni...mmm..pejam celik pejam celik da masuk minggu ke3 aku bcoti....yehaaa....coti mmg syok tp,kali nih aku coti bkn utk bjimba semata2..haih!klu bkn kerana nk exam...kene cek-up every wik (mcm pnah aku cete b4 nih..opis aku xcam opis org len) aku pun xkan amik coti seawl nih....

so,alhamdulillah...aku da setel part MUET..n da selamat 3 subjek membunuh...hahaha...lg 2 paper tuh xpe..aku xcuak sgt cz lec sgt sporting n subjek nih xmenyerabotkan kepala hotak aku nih..maka,aku leh la dgn tenangnyer meniti ari2 @ minggu2 terakhir ku utk menyambut org baru dlm idop kami dgn setenang2 sungai yg xberboye.... ;p mudah2an dpermudahkan olehNYA..insyaallah...

nak cete la ckit minggu2 aku b4 nih..aku stat coti 11 April...arini aku kene cek-up cam bese la..memandangkan da masuk 9bln maka every wik la aku kene mengadap nurse2 yg chumel kat KK tuh ha...alhamdulillah...seme ok..xde prob pape kecoli aku makin membesar..as usual kene bebel la..ooooyaaaiiii...omak den pun da lame benti mbebel hokey..huhu..n,lagik 1 hal...die kate bby aku sgt hyper...n kemungkinan mbahaya!!~aku hy tdiam~sbb setau aku elok ler die aktif.. %^*((@@#$ aku xpaham....

12 April lak aku stat exam MUET..kene spekang omputih la..uish!!!kemain cuak bewok aku..maklum ler..da lame xmelembutkan lidah ngn bahase penjajah nih...klu die suh aku ckp german kompem laju jew..hahaha....so,alhamdulillah...aku dpt soklan agak senang sehinggakan lidahku tkelu...ah!!males la nk pk..janji aku ade MUET..hehe..sbbkan ko prasyarat nk dptkan skrol kn..tpakse gak haku amek...dulu pas dip xsen kunun2 da xnk smbung blaja...alahaaaiiii..

13-15 April...aku relaks2 jew...stadooo....g klas...lepak uma mama...itu je kejenyer...

16 April, stat exam MUET balik..kali nih paper reading,writing n listening....hahahha..sggh males aku nk mereading...so dgn selambenyer..aku tgk jew la jwpn adik2..sorry dik..akk ko nih mmg males..cukup ler aku bace 2 artikel...stakat bace..phmnyer idok..buang mase...part writing lak..hahahha...ayat dajah hanam la kuar....ekekek..soklan pasal "friendship"..huhu..hantam sj lar labu..paling syok,listening...aku nih da la agak labang...ujan lak turun ngn lebat..so,tpakse la aku menelan ayak liuq ngn byknyer....hahaha..pape pun...aku bjaya finishkan MUET...
16april mlm...kami menyeleberate bezday bobby kat "BAWAL POWER"...hmm..meriah ngn kengkwn die la..hikhik..sempat la aku menempel hamek pic ngn Miss Jehan Maharaja Lawak..huhu...shomell je owg eh..pas melantak..kami trus shooooooottt balik kg.....

17 April ikot somi g miting syarikat wakil ibu..setel miting terus cabot balik rawang....MEMBUTA..mlm kuar g carik mkn.yeeeess..aku da bley layan burger Mek D..hehhe...sempat gak soping kt NSK...sbb org tuh sebok nk mkn masakan bini+sambal gesek... ;))

18 April..pepagi lg da bgn...masak utk somi tcinta..lauk???...masak lemak udang,ayam goreng cili+sambal gesek...pastu siap2 g cek-up...mcm bese la..nasihat itu ini then balik...ngok-ngek ngok-ngek...aku xleh stadi..hmmm...trus g skola n stadi ler sgt...kol 8mlm..stat ler minggu midterm...perghhh..soklan mmg mencabar minda...n yg menariknye..pas exam aku tpakse bgegas ke HKL..sib bek skola dkt ngn HKL...hahha..bby sik mengeras...rupe2nyer die pun stress jwb exam...huhu...tengs daddy medan+papa york...hahha..xpepasal depe nih ke HKL..luv u pwenz..jasamu akn ku kenang!~ibu jatuh~

19 April..keadaan ibu agak teruk..aku ingt jatuh2 bese...so,ble somi cete aku pun juz dgr je...rope2nye smpi ke spital...hmmm...patah tulang punggung..adoooiii..org da berumur nih klu da patah pyh ler nk bek...doc nk operate tp xleh lg wat mase skng cz ibu de prob ngn kulit..so,doc tkot de infection...~somi balik kg~huhu..sowiii..aku xdpt balik...arini lak paper MA..haih..susah!!!!aku blur..sgt2 blur...bilenyer kau xblur????????????~abah pun masuk spital gak~sian somi...mesti die serabot tuh...

20 April..mase utk rest..paper OB tunda awl mei..sempat ker x aku tuh..????huhu...seharian kat uma mama...rest la..aku pun da xdaye nih..bby sik mengeras jew..tp sempat la aku melepak kat opis ZIA..kunun nk g klinik panel kat opis..tp doc lak xdo...huh!!!

21 April...time nih menggelupur wat assignment..skali intenet lak rosak..sgt2 hampeh...mlm..klas cam bese..

22 April...kuar tghari..sesaje je la..mmg niat nk g opis..lame lak xjumpe adik sowg tuh..hahha..kunun nk kuar dwet jew..mcm kt tmpt len xdo bank islam...heheh..lepak2 minom..sambil bgosip2..waahhh!!!cam byk bende nk borak sbenanyer...n da rezeki..arini doc ade..so,dpt ler aku tgk bby...alhamdulillah..doc ckp sume normal...yg penting..air ketuban masih byk saat2 aku da 38wiks nih...doc ckp, klu tgk keadaan mmg leh banak normal..tp saat2 akhir jew yg dpt dputuskn samada normal o operate..doc siap ajar lg ape2 yg ptt...tu yg syok g klinik die..hehehe...yg paling best...kali nih dgn jelasnyer nmpk "batu" ank ibu..ewaaaaaaahhh..kemain godang...doc pun tkejot tgk...hahahha.....hmmm..lg 1..aku da dpt jwpn dr doc sal bby hyperactive...huh..xde term hyperactive time preggy hokeeeyyy..doc ckp mmg elok ler bby active..kite xnak klu bby senyap je...ayoooooo..ape la misi nih...

pas cek-up aku trus g skola, stadi...stadi...stadiii... ini ler saat2 yg ditunggu..paper membunuhku..
ahah...statistik!!!wpun lec ku da Tamat tp kami masih xtamat ngn paper nih..haha..sori DR TAMAT~papepun die lec yg sgt best...huru-hara wat soklan2 yg sgt membantu wpun tetibe aku hilang ingatan...hahha..byk no formule nk kene hafal...boleh ler jwb wpun xtau btol ke x... ;)) tggl lg 2 paper...yeeaaaaayyyyyy

23 April...ni lar koje..update belog smbil tggu call dr en.somi...yesss!!!rini die balik..huhu...windunye....sgt2@!!!!

24 April...ade event...Sarakids Gathering..yuhuuuu....xsabo nk tggu MODU aku sampai..n sok ler peluang nk blaja mcm2 sal BF...hope aku larat lg....

uiks...tgh syok2 menaip..skali brg yg dtunggu2 sampai...nnt aku upload yer... ;p

Sekian rentetan minggu2 bz aku ;p




Tiada ulasan: