::TQ kWn2::

Sabtu, April 23, 2011

benci...mgkin aku yg xphm2

tah ler...nih seme gegara sesape yg membelogkan diri dgn acc selain gmail...belog2 mereka akan diNYAH..hadoooiii...so,aku antara mereka2 itu ler...nak wek camno..aku nih pengguna tegar yahoo....sbenanyer males nk gune byk2 email..nnt aku yg penin!!!jadik...bile da tpampang2 ingatan dr belog2 mereka ini http://whiteymommy.blogspot.com/2011/04/perhatian-semua-blog-yang-tidak.html aku pun tpakse la mengusahakan acc gmail...


tp ape yg memelikkan aku..mgkin aku xphm bahse...haih!!!!da rope cam wat belog baru lak...adoooiiiii....chioiioioooiiiii....sygnyer belog aku yg lame tuh...da almost 4yrs ok aku melayan belog nih...xalih2 jadik gini...yer,.....semmgnyer aku nih cam org baru berbelog sbb aku kureng gemar nk godek2..tu pasal rope belog aku gtu....hmmmmmmmmmmmmmm...


tah la...jgn die ilang sume sudeyyyy...mensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkk!!!!




email utk belog telah ditukar hokey...so,now dengan RASMInya sy telah menggunakan acc GMAIL susumasam1110@gmail.com

Tiada ulasan: