::TQ kWn2::

Jumaat, Mei 06, 2011

cord blood????

tgk n bace ler nih :

arini aku setel bab cord blood nih..tpakse gagah gak demi somi+bby nih..ewaaahhhh!!!tah ler...aku xceli xbape tau sgt sal cord blood nih...ape????darah tali pusat tuh...somi yg byk tau...xceli dr awl peknen lg die dok sembang2 sal nih...tp sonyap camtu jew..aku ingt xjadik la...xalih2 da masuk mggu ke 40 nih die tetibe nek semgt balik...hahahha..sib ler aku xbanak lg..so,sempat la aku setelkan rini..huish..sib kojap je..memandangkan aku nih nk banak kat spital gomen..so,tpakse la aku deal ngn HUKM cz 1-1nyer spital gomen yg wat bende nih...klu private tuh tok sah ckp la kan...mmg seme la yg wat...

alhamdulillah...mmg Allah permudahkan..tengs ALLAH..kt HUKM pun senang n kat Klinik Panel pun senang (sbb doc skng slalu xdo)..hehhe...xsampai kol 12pm aku da setel seme..so,aman la aku banak nnt..klu x tuh serabot jew..hahha..hebat!!!bby xkuar2 lagik tp merate spital gomen aku da mrase..HSB???HKL???HSlyg???HUKM???hahhaha...nnt aku komen mane besh eh..ekekekke...

::nnt nk banak kene lar kelek bende halah nih...haih!!!::

Tiada ulasan: