::TQ kWn2::

Selasa, Mei 03, 2011

~wiken yg memenatkan~

erk!!!!rini masih lg terase kepenatan last wiken...nih antara program aku..

30 April ~ dlm kol 11pg btolak ke Puncak Perdana..tgk ibu!alhamdulillah..dpt gak aku jumpe ibu..hmmm...sedey plak ble tgk keadaan ibu...susah gak klu da berumur patah nih,kan..byk lak procedure nk kene follow...papepun..harap2 ibu cpt sembuh!ptg lak setelah penat merajuk+menangis hibe (hahha..nk2 banak nih leh lak emo lbh) Bami banje mkn satey kt hiway guthrie...yippiiiiieee!!!!!~keadaan aku sggh tidak normal~huhu...rini 1 ari aku sakit2 cam nk banak tuh...haih!!!mlm..tdo jew s.alam sambil lepak2 tgk AF9 yg kureng besh tuh..layan hazama xceli ;)

1 Mei ~ pepagi lg kami siap2..kunun nk g spital sbb pg nih pun aku masih mengalami construction yg wat aku xleh nk jln...tp,tgh siap2 tuh...keadaan agak kelam kabut ble abah lak kene anta ke spital sg.buloh...da setel seme, kami btolak ke spital selayang tp sempat singgah McD kota damansara...hmmm....aku lupe lak kol bape sampai..yg aku tau aku org ke-6 ..huhu..tggu punye tggu..adoyaaaiiiii..br 1cm bkk..hmmm...Ya Allah...cuaknyer aku rase..yg selok tuh xyah kire la..4x gak aku kene selok..hmmm...layan kan doc pelatih...pastu depe kene prezen kat doc pakar lak..haih..tu yg mkn mase tuh...alhamdulillah...h/beat+FMG bby normal...mgkin sbb die da tlalu pnoh n air da kurang so..aku da xbape rase die move..xpe la if camtu...janji bby selamat kt dlm pewot nih...setel dlm kol 11am>..kami bgegas ke spital sg.buloh lak..kunun nk tgk abah..tp,die masih kat emergency room n agak kritikal..so,aku balik ngn ma+abah dulu...lepak2 uma jew...alhamdulillah..kesakitan aku nih da bkurang!~kol 6pm Bami sampai~kol 11.30pm..kami g Downtowm..huhu..nk suh bkk jln katenyer..abis 1 downtown tuh aku redah...huhuhu...

2 Mei ~ huhuh...tengs wat kengkwn yg sudi wish bezday...huwaaa....da tua aku nih...belah petang,kami g jengok abah...hmm...alhamdulillah...rini abah da cam org..tp die ttp kritikal...paru2 djangkiti kuman...sel darah merah da kurang..kidneys lak da out..hmmm...cyan abah..adoiii....papepun..moge keadaan die btambah ok....n dpt tgk anak kami..amiiiiiiiiiinnn!
ujan kat luar sane makin lebat..klu dp tdo nih syok jugakkan???hahaha..xde makne la...teman bami g carik lauk pauk utk die bwk bekal...tq ya allah...aku masih larat masak wat somi tchenta....pas setel mbeli..hahhaha..time 2 celebrate my bezday..ikotkan aku xnak pape pun..cukup if die ingt..tp,ble puas die pujuk...hahaha..die umpan resepi rahsia..ekekek..die tau aku akan kalah punyo..so,dinner kami kat Secret Recipe...tengsss darl!!!!

sekian utk wiken yg memenatkan!!!
opsssssssss...saje nk selit pic yg xseberape time celeb bezday aku yg ke...KERTU..huhu!!!

muko debab memasing...

mknan pevret bami

ni lak aku nyer pevret

sentiase menjadik pilihan kami

so,
~EPI BEZDAY ZIZIE~
smoge selamat semenyer
amiiiiiiiiiiiinn ;)

Tiada ulasan: