::TQ kWn2::

Rabu, Ogos 10, 2011

aku...IBU

SYUKUR!!!!

ALHAMDULILLAH!!!!

itu ler yg mampu aku kate utk seme nih...pelbagai pengalaman pahit manis..

dugaan..rintangan...sakit...penat...perit..
eh,mcm2 la...tp..bile tgk hasilnye...

xtergambar perasaan ni...ia dtg dgn sendirinya...

segala kepayahan yg dlalui aku buang jauh2 demi "my jantung"..

yayang..

ibu minta maaf...kecik2 lg kamu da ibu kelek ke hulu ke hilir..

ibu tpakse buat seme nih..utk masa depan kite sefamily..insyaallah...

kamu kene tau..ramai yg syg kamu, sggp jage kamu time ibu g skul..

org sekeliling ibu amat menyenangi kamu...kamu anak ibu yg sgt baik...

tengsss yayang cz memahami keadaan ibu..

ibu akan buat yg terbaik utk kamu..

setakat ini..

hy ini yg ibu mampu....



~ menyusukan kamu~

detik indah yg ibu lalui bsama kamu


~kat mane2 pun jadik~
buang segala malu demi kamu



macam2 care
~juge demi kamu~


utk hasilkan berbotol2 susu buat kamu




hasil susu2 yg berjaya ibu kumpul buat bekalan kamu kat skul

berkat susu ibu...alhamdulillah...
kamu sebesar bby berusia 4bulan..






~ kamu...si manja ibu~




































































6 ulasan:

Vna Sandhu berkata...

ala tomeinya dia tido :-)

SuSuMaSaM berkata...

vna...hehehhehe...mcm2 aksi ade..tu br ckit ;)

Shahira Elani Mat Daud berkata...

dah brape bulan ni? twins ye..tahniah..

nuruhuda_329 berkata...

huhuhuhu...comel nih..nice...syurga d bwh tapak kaki ibu :)

larradanish berkata...

gud job....congrat dearrrrrrrr

SuSuMaSaM berkata...

shahira:hehehhe...br 3bln....

huda:tengsss...btol...bkn senangkan nak dpt syurga tuh...hehhe

hakak larra:tengsss laling!!!!