::TQ kWn2::

Selasa, Ogos 16, 2011

MAAF


kemaafan...
susah ker nak memaafkan???yup!!!mmg xdnafikan susah..

tp percaya x????dgn memberi maaf kite akan tenang..

aku sendiri pnah lalui detik2 sukar dlm idop..antaranya dikhianati oleh sahabat sendiri..wohooo...yg nih paling panas ati...die yg utang kite die leh jaja cete ckp kite utang die...coooiiiiiiiiiiiiii!!!ko utang aku wat bayar rodtax kete hokey..sib aku xdoa pape...klu x,sia2 ko matiek katak!!!!hehheh..kisah lame tuh!!!males nk pk...biar la!!!cume aku xtau nak HALAL kan ke x..sbb byk..riban2!!!...ok...

putus hubungan..bek bcinta o mmg da nak kawen ler2..huhu..klu ikotkan xwaras otak nih mmg nak bunuh je manusia2 itu..tp...kite ade ALLAH...kan???b4 aku memaafkan mereka2 itu mmg idop aku xtenang..gelisah..sakit ati...sakit jiwa...idop pun rase xtentu arah..tp,kite manusia bese...nape tetibe n3 aku tajuk MAAF????haaa...

kisahnyer...aku terKONO!!!!huhu..tp xpe la..nak wek camno klu die xmo maafkan pun...janji aku da niat nk bmaafan n sggp buang ego tuh...mmmm..

kamon lar..kite nih manusia biase...mmg xkan lari dr buat kesilapan kan???

terkujat gak aku ble syok2 dok bmaafan..eh2,tetibe tgk die da xde..2x aku nak salam die xde..1st tuh mmg xde kat tmpt..2nd time ade...tetibe ble aku nk g kat die tgk die da blah!!!!waaaaaaaaaaaahh...beradab btolkan??tp aku xheran....klu dgn mak sendiri pun die mmg ckp cam musuh apatah aku yg mmg xde pertalian darah...so,aku xkisah la...hope n bdoa smoge die lembut ati...

oooo...ni bkn salam nk ghayo...xceli aku kan da pindah bahagian so..kono la salam2 ciom2...xkan nak men bla je...2 thn lebih aku kat ctu...sure byk ati2 yg tguris...maklum ler..mulut mak nih mcm puaka ckit...hehehehhe...







notakakibcagu:smoge aku sentiase memaafkan mereka yg slalu menyakiti ati ini...ewaaahhhh!

Tiada ulasan: